פי אלף יותר טיים אאוט: ביקורת שיכורה על בר האוצר

האירוע המוזר שהתרחש על רחבת הריקודים באוצר גרם לנו לשכוח מתפריט האוכל שלא קיים ומברמנים עסוקים מדי. בשורה התחתונה? אתם חייבים לבוא לשם שיכורים לפחות פעם אחת

אוצר (צילום: בן פלחוב)
אוצר (צילום: בן פלחוב)
4 ביולי 2016

אמצעי טשטוש:

בהתאם למסורת העיתונאית החדשה שאימצתי, נקודת ההכנה שנבחרה הייתה דירה של חברה, הפעם על אלנבי. מכיוון שהיא החליטה לחיות על פי עקרונות הבודהיזם ואינה שותה אלכוהול, אלא מתקיימת על מרלבורו לייט בלבד, הבאתי שחקנית חיזוק בדמותה של חברה מוצלחת יותר שהגניבה בקבוק שבלי יקר ומצוין מבית הוריה המבוססים. הבקבוק נגמר ויצאנו לכיוון האוצר.

מוזיקה:

ימי חמישי מוקדשים לליין היחסית חדש, מסיבה באוצר. אני קוראת לז'אנר הזה "מוזיקה רקידה": הקו המוזיקלי נע בין היפ הופ על סוגיו, נגע בביטים ים תיכוניים ומדי פעם ניתן היה לזהות הבלחות של פופ.

A photo posted by Dean Baller (@deanballer) on

הימרחות:

אם חפצתם בתנומה קלה, הספות ליד הרחבה הפנימית יקבלו אתכם בזרועות פתוחות. אם אתם בעניין של אוויר צח, לא נמכור לכם לוקשים: אין סיכוי שתמצאו מקום בשולחנות הישיבה שבחוץ, כי הם תמיד תפוסים. תמיד (אלא אם כן אתם בקרו של ארי פינס). טיפ: הרחיקו לכת למדרגות שליד הפורט סעיד. מדובר בספוט מצוין להימרחות שגם יביך את החברים שלכם.

שירות:

היחס לא אישי מכיוון שקצב העבודה מזכיר מגה-בר אפוף צרפתים בשיא העונה: באוצר ישנו בר אחד המאוייש בשני ברמנים שעושים עבודת קודש בשירות ההמון הצמא לג'ין וטוניק. אם אתם שיכורים מכדי להזמין, שלחו את החבר הסחי למשימה כי אתם פשוט לא תצליחו. מניסיון.

עוד ביקורות ברים שיכורות שתאהבו:
ביקורת ברים שיכורה על הספוטניק
ביקורת ברים שיכורה על הקונסיירז' 

A photo posted by Dean Baller (@deanballer) on

אווירה:

בפנים: מזמן לא ראיתי רחבה שממש רוקדים בה. אנשים לא מסתכלים אחד על השני, כולם רוקדים פשוט כי בא להם לרקוד. מצאתי את עצמי – שתמיד יושבת, כי עדיף לשפוט אנשים מהצד – קופצת במקום בהתרגשות לצלילי להיט אר נ׳ בי משנת 2002 לצד גיי גרמני בשם אולאף. כיף.
בחוץ: לא סתם הרחבה החיצונית של האוצר זכתה לכינוי "הקלרה של ההיפסטרים", והיא מוקדשת כולה למינגלינג של הסצנה התל אביבית. הקהל תל אביבי מהשורש, וזה כנראה מה שמדמיין הטוקבקיסט העצבני כשהוא חושב על קוראי Time Out.

עישון:

בפנים מותר לעשן, אבל הרבה אנשים מחליטים לוותר. ברחבה החיצונית מעשנים. מכיוון שיש המון מרחב, צעד לאחור יספיק לשונאי העשן.

A photo posted by Dean Baller (@deanballer) on

מדד הקיא:

גם כאן הופתעתי לגלות שירותים נקיים, ואלה של האוצר יכולים היו להשתלב בדירה של חבר עם קיק לתאורה סקסית. הבעיה: יש רק שני תאים, ואם תרצו להקיא תצטרכו להרוס לכל מי שמחכה שעות בתור הנכסף. הבונוס: צעדה מביכה בריח הצ'יריוס שאכלתם לארוחת ערב. מיקום אלטרנטיבי נהדר להקאה נמצא מאחורי המדרגות ליד פורט סעיד (סליחה, אייל). אם כבר נמרחתם, אין סיבה שתעשו יותר משני צעדים כדי להקיא בסתר. ספויילר: להקיא מאחורי המדרגות של פורט סעיד שווה ערך להקאה מאחורי רמקול בבלוק.

A photo posted by Noa Bonné (@noabonne) on

מדד המאנצ':

לא קיים תפריט אוכל באוצר.

סיכום:

כיף להיות שיכורה באוצר. השילוב של מזגן בפול-פאוור והאפשרות לרקוד כמו מטורפת מבלי לקבל פרצופים מאנשים הפכה את הבילוי לכיפי וקליל –  עם חבר אחד או בקבוצה גדולה.
כל המעוניינים בהעמסה כזו או אחרת, האופי הסוציאלי של האוצר מאפשר ניסיונות להזרים את הטעות הבאה שלכם.

לאוצר