פי אלף יותר טיים אאוט: ביקורת שיכורה על בר הספוטניק

אם אתם היפסטרים צעירים במיוחד שמחפשים מקום מכיל לשכרות קצת מרגיזה – הספוטניק הוא הבר בשבילכם. האם מעשנים בפנים ומה הסיכוי שלכם למצוא פרטנר ללילה?

ספוטניק (צילום: מאור גוזלן)
ספוטניק (צילום: מאור גוזלן)
13 ביוני 2016

אמצעי טשטוש:

התחלנו את הערב בדירה של איתי, חבר יקר שגר בקרבת הספוטניק. הבאתי בקבוק קמפרי והתחלנו לשתות לפני היציאה. כאשר האצתי בו שצריך להשתכר ומהר, שלפנו בקבוק טובי מהמקפיא שלא נגענו בו מאז חנוכה 2015 והשאר – היסטוריה.

מוזיקה:

ימי רביעי בספוטניק מוקדשים להיפ־הופ על כל סוגיו. מביונסה ודרייק עד Flying Lotus ו־Schoolboy Q. מה זה אומר? ריקודים, ריקודים, ריקודים.

הימרחות:

בתור השיכורה שאוהבת לשבת שפוכה על כיסא ולהרים ידיים באוויר בזמן שאני צועקת "ווהו!" פעם בכמה דקות, שמחתי לגלות שליד הרחבה ישנם שולחנות וכסאות. יתר על כן, בחלל הפנימי של הספוטניק ניתן למצוא ספות, כך שאם בא לכם לתפוס תנומה שיכורה יש לכם אחלה ספוט. בחצר ישנם כיסאות כיד המלך כך שאם תרצו לשבת לסיגריה בחוץ ולהירגע, יש לכם איפה לשבת.

שירות:

בין המבינים והסובלניים שנתקלתי בהם. אף ששברנו שלוש צלחות וחמישה צ'ייסרים, איתי שפך עליי בטעות בירה ונאלצתי לבקש חדשה, ורקדנו עם רגל מבובת תצוגה ששימשה לנוי – קיבלנו שירות עם חיוך שהבין את מצבנו הבזוי. חפשו את יובי המלצר הנחמד בתבל.

ספוטניק (צילום: מאור גוזלן)
ספוטניק (צילום: מאור גוזלן)

אווירה:

צעירה ותל אביבית עם נגיעות פריפריה. הקהל התל אביבי המגיע לספוטניק מורכב מאנשים מגניבים וצ'יל שלא יסתכלו עליכם מוזר אם תנסו להזרים את החצר לשיר "Look at the Flick of the Wrist". הקהל הפריפריאלי יקבל את זה פחות טוב וישפוט אתכם.

עישון:

יותר כיף לעשן בחוץ, בפנים מעשנים אך זה לא מורגש יותר מדי. החלל החדש שנפתח לאחרונה ליד החצר מושלם לשכטות של אמצע ערב.

מדד הקיא:

שירותים נקיים באופן מפתיע. הספוטניק מתהדר בתאי שירותים בשלושה חללים בבר (בר פנימי, בר חיצוני מקורה ופאטיו). אני ממליצה בחום ללכת להקיא בשירותים בבר הפנימי מכיוון שהם מרווחים בקטע מוגזם, וישנה האופציה להקיא ואז לשבת על הרצפה בנינוחא ולתהות על הבחירות הגרועות בחייך.

ספוטניק (צילום: מאור גוזלן)
ספוטניק (צילום: מאור גוזלן)

מדד המאנצ':

לשלב סמורס והום פרייז היה נראה כמו רעיון טוב בזמנו.

ולסיכום:

הספוטניק מיועד ליציאת חברים מסיבית. הקהל בדרך כלל מגיע בחבורות גדולות ומגובשות, כך שהסיכוי למצוא פרטנר ללילה די נמוך. בכל מקרה, כיף להיות שיכור בספוטניק.