האזינו: הפלייליסט של נתי חסיד

לקראת שחרור אלבום הבכורה שלו "זה מה יש", הרכיב הראפר נתי חסיד פלייליסט מיוחד

נתי חסיד. צילום: אלי פ. גביש
נתי חסיד. צילום: אלי פ. גביש

אחרי כעשור של עשייה ועבודה מסביב, הראפר נתי חסיד מוציא בימים אלו את אלבום הבכורה שלו, "זה מה יש", שמצטרף לגל נכבד של אלבומי ראפ ישראלים משובחים שיצאו הקיץ. את האלבום הצליח חסיד לממן בעזרת אתר מימון ההמונים "הדסטארט" ואת יציאתו יחגוג במסיבה מיוחדת שתערך מחר (30.7) במסגרת ליין הוייב שרץ בלוקיישן הנושן של הלימה לימה (לילינבלום 42). רגע לפני בחר נתי חסיד כמה שירים שהוא אוהב במיוחד עבור קוראי טיים אאוט:

[tmwdfpad]

נתי חסיד על הבחירות:

הדג נחש – לא מוותר

והארץ הייתה תוהו ובוהו, ויבואו הדג נחש, ויהי אור.

2Pac – Do For Love

טאוור אוף פאוור אמרו פעם שלא משנה לאן הם הלכו ואיפה הם היו, הם תמיד חוזרים בסוף לג׳יימס בראון. אז ככה זה אצלי. רק עם טופאק.

Maria Bethania, Gilberto Gil & Caetano Veloso – Alguém Me Avisou

נגנו את היצירה המופלאה הזו כשאתם עם הפנים לים עם/בלי חברים לצידכם ועם/בלי בירה ביד – תודו לי אחר כך.

Borat – You Be My Wife

חלק מלהיות גבר מאורס הוא לחשוב על שירים שתרצה לשמוע בחתונה שלך. הבוקר, כשהצעתי לארוסתי שזה יהיה השיר לסלואו שלנו, היא אמרה שבחתונה הזו כנראה שארקוד לבד. בסדר, יש לי עוד זמן לשכנע אותה. לכן הזמנתי ביקיני כמו של בוראט מהאיביי.

Yelawolf – Have a Great Flight

עם כל הכבוד לקנדריק למאר, ילהוולף שיחרר את אלבום השנה שלי – ראפ־קאנטרי מלא בנשמה שמקיים את כל מה שרצינו שאמינם יהיה. השיר הספציפי הזה – שהוקדש לסתבא-רבא של ילהוולף – בולט עבורי במיוחד מכיוון שעזר לי להשלים עם פטירתו של אבי, שהלך לעולמו לפני שנה. ההרמוניות בחלקו האחרון של השיר מעלות בי צמרמורות ודמעות ולא נשאר לי אלא לאחל לאבא שתהיה לו טיסה נעימה…