פמפמו לי פומה: חברת פומה נותנת פייט עם חנות פופ-אפ חדשה

בפומה לא נחים ומשיקים חנות פופ אפ עם מגוון שיתופי פעולה והפקה אורבנית משמחת במיוחד

PUMAX Vashtie. מחיר 579 ש"ח
PUMAX Vashtie. מחיר 579 ש"ח
1 באפריל 2015

במקביל לקמפיין המושקע של חברת FILA, גם חברת פומה מפעילה מבערים אחוריים, ונותנת פייט יפה לחברות הספורט האופנתיות שנלחמות לא רק על לבם של המתאמנים והמתאמנות, אלא גם על ארונותיהם של אלה שעושים ספורט בעיקר מהמקרר לספה. לצד החנות החדשה במתחם התחנה, ובמקביל לשיווק סחורתם המשובחת (את קולקציית שיתוף הפעולה עם אלכסנדר מקווין כבר ביקשתי מאליהו הנביא, אך אומרים שאבד לו מכשיר השמיעה) בברזילי, בפקטורי 54 ובבוטיק not for sale, פתחו במותג חנות פופ אפ לוהטת במקום החם של הרגע – מתחם נור בשוק הפשפשים.

כאן תוכלו למצוא את קולקציות המותג העונתיות שמשמשות זריקת מוטיבציה לכל בטטות הכורסה באשר הן: קולקציית הנעליים McQ שעיצב עבור המותג בית האופנה של מקווין; שיתוף פעולה עם VASHTIE – יוצרת איקונית ובעלת קו האופנה הניו יורקי "ויולט" שיצרה עבור פומה פריטי יוניסקס בהשראת סצנת המוסיקה של שנות ה־80 וה־90, עם הרבה זהב, שחור ובלינג ראפרי שעושה חשק להתהלך על רוטשילד עם טייפ ענק על הכתף; קולקציית שיתוף פעולה עם המותג הפריזאי BWGH) BROOKLYN WE GO HARD) שבה פריטי לבוש ונעליים בצבעים נועזים לכאלה שלא חפצים להיות טפט עדין במכון או בבית הקפה השכונתי.

PUMA. צילום: תמר קרוון
PUMA. צילום: תמר קרוון

גולת הכותרת היא נעלי הריצה שהשיקו במותג (IGNITE) בהפקה אורבנית שווה ובניצוחה של האחת והיחידה תמר קרוון – אישה דקיקה שלא עושה ספורט (איף, תביאי קצת גנים, ביץ'!) אך מיטיבה להכניס רוח ספורטיבית וסטייל לצילומים המלווים את ההשקה בחנות הארעית, עם הדוגמנית אניה מרטירוסוב. מרטירוסוב צולמה על ידי קרוון במגוון לוקיישנים בעיר, והיא מדגימה, באמצעות סטיילינג משובח, את הזיווג הכי נכון אחרי בראד ואנג'לינה – שמלה ונעלי ספורט. נא לנסות את זה בבית.

פומה פופ אפ, עד 11.4, בן פנחס 5 יפו