ממש לא בסכנת הכחדה: סניף חדש לפנדה פיתה בבניין צ'קפוינט

עוד סיבה לעבור להייטק. פנדה בצ'קפוינט
עוד סיבה לעבור להייטק. פנדה בצ'קפוינט

כאילו הייתם צריכים עוד הוכחה לכך שבהייטק נהנים יותר, דוכן הפיתות האהוב משוק הכרמל נוחת בלובי של בניין המשרדים של חברת צ'קפוינט, ואמנם כרגע הוא משרת רק את עובדי הבניין אבל החל מהשבוע הבא יפתח גם לציבור הרחב

8 בנובמבר 2022

אם צריך עוד הוכחה לכך שבהייטק נהנים יותר (מעבר לכל מה שאנחנו כבר יודעים. וכן, אפילו בתקופה כזו), קבלו את הניוז הבא: סניף של פנדה פיתה נפתח בבניין צ'קפוינט, טיימינג מושלם לדוכן הפיתות הסקסיות לנחות במזרח העיר. השמועה על שיתוף הפעולה בין האיש והכובע עם האוזניים לבין חברת ההייטק רוחשת מתחת לפני השטח כבר זמן מה, והנה השבוע זה קרה: ספוט הפיתות החדש נפתח בקומת הקרקע של הבניין, ובעתיד – תושבי המזרח, שימו לב – ייתכן שיאפשר גם לבצע את המשלוחים של הפיתה הנחשקת בצד השני של איילון.

>> אלו המקומות האהובים בתל אביב על עידן "פנדה" פיינברג

פנדה תעשה לי פיתה
פנדה תעשה לי פיתה

כצפוי בהייטק, הלוק שונה לחלוטין מפנדה המקורית בכרמל: דלפק פתוח, חלל מעוצב, דק עץ ומרפסת מקורה מייצרים נראות נעימה וחמודה יותר מאשר בכרמל, בתוספת שירותים בוהקים שזה דבר שתמיד בא טוב. כל הפיתות האיקוניות כבר כאן, מאודות וממולאות בדברים טובים עד להתפקע: חציל בענן – חצילים אפויים ומאודים עם טחינה, ביצה וצ'אטני סלק; סביצ'ה דג ים תוניסאי עם אריסה ולימון כבוש; וסלופי בשר בבישול ארוך. אליהם נוספו שתי מנות חדשות של שווארמת יובה טבעונית עם עגבניות צלויות, וסלט עוף מפורק עם קולרבי וירוקים ואיולי צ'ילי. את המנות ניתן לקבל בפיתה (38-49 ש"ח), בקערה (53-64 ש"ח) וכארוחה עם תוספת ושתייה בפיתה (59-69 ש"ח) ובקערה (73-84 ש"ח). ברשימת התוספות תמצאו תפודים צלויים, "עבודת שורשים" – ירקות שורש צלויים על מלח בוויניגרט סלק וקראמבל פיתה, וסלט חסה לאליק וקרוטוני פיתה (24 ש"ח). לקינוח תוכלו לקבל אצבעות פנדה – זוג בגסו קייק רגיל או בגרסת פיסטוק ושוקולד (25 ש"ח).

באופן רשמי הסניף בצ'קפוינט פתוח כעת רק לעובדים, אבל בשבוע הבא תיפתח הדלת הפונה לרחוב לטובת הקהל הרחב. אוף דה רקורד, אם תתחבו אוזנייה לאוזן, תדברו לעצמכם ותחלפו בביטחון על פני דלפק הקבלה אל עבר היעד הנכסף, אף אחד לא יעצור אתכם. זה לא שאנחנו ממליצים להפר את נהלי האבטחה של בניין של צ'קפוינט, אבל זה גם לא שאנחנו אומרים שזה דבר בלתי אפשרי. בינתיים, במקביל לפתיחה, עובד מר פנדה במרץ: בשבוע הבא הוא ישיק את רומיה, בר יין חדש בשוק הכרמל שגם עליו נדווח בקרוב. "הכוכבים הסתדרו והכול קורה יחד", הוא אומר, חסר נשימה. שאלו יהיו הצרות שלך.

פנדה פיתה, הסוללים 5, תל אביב, ראשון-חמישי 11:30-16:30