כהן, עדן דרסו, סימה נון, שקל ועוד ראפרים בהופעה למען נפגעי נובה

באה לעזור. עדן דרסו (צילום: תמיר מוש)
באה לעזור. עדן דרסו (צילום: תמיר מוש)

ההיפ הופ הישראלי נרתם גם הוא לתפקידו כתומך לחימה מוזיקלי וחברתי, ועכשיו מגיע המופע שיאפשר לכם גם לראות כמה מטובי הראפריות והראפרים של ארצנו, וגם לתרום כסף לשורדי פסטיבל נובה. הכרטיסים אוזלים במהירות, אז אל תגידו שלא אמרנו לכם

לא שחסר כרגע מיזמים ציבוריים שנועדו לעזרה, אבל זה אחד שמעיף לנו את התחת, כי הוא לא רק עוזר, אלא עושה זאת בעזרת מוזיקה טובה – ב-20.1 יתקיים במועדון הגגרין האהוב הופעה של לא פחות מ-16 ראפרים וראפריות בערב מיוחד בשם "פסגת הראפ #2", אשר כולו נערך בהתנדבות מלאה וכל הכנסותיו יתרמו למען נפגעי נובה.

בוא נתחיל ממה שחשוב, שזה מי בליינאפ: כהן האחד והיחיד, עדן דרסו, סימה נון, שקל, מאור אשכנזי (שגם הוציא שיר נהדר עם שורד נובה נעם כהן), כליפי, ביג סאזו, אברהם לגסה, שאמן300 (שזה סלימפים, אחד מהראפרים האהובים עלינו בשנה שעברה), סול ג'יי, סגול 59, רוישה, רגיני, מאור ומיש בז'רנו. כבר ליינאפ משגע בפני עצמו, והמארגנים (גרג גולדנברג, אלירן אראל ודן סברדלוב) רומזים שעשויים להיות הפתעות נוספות בהמשך. כל האמנים הנ"ל מגיעים, כאמור, להופיע בהתנדבות מלאה – וכך גם מועדון הגגרין תרם ללא עלות את המרחב שלו עבור קיום האירוע.

May be an image of ‎text that says '‎GAGARIN TEL AVIV בחסות: g PEACENATURALS SafeHeart #2 הראפ פסגת מהנובה טראומה לנפגעי התרמה ערב המיקרופונים: על נון סימה דרסו עדן צוקוש כהן סאזו ביג כליפי אשכנזי מאור שקל ג'יי סול שאמאן003 לגסה אברהם בזרנו מיש מאור רגיני רוישה ססגולל DJ BIZBIZ העמדה: על באיוונטר כרטיסים הגגרין *מועדון 20.01 ת"א 13, גלויות קיבוץ דרך 20:00 דלתות פתיחת כניסה- ש"ח 40‎'‎

אם תהיתם מה מקור ה-#2 שבשם, זה מכיוון שמדובר במופע ההתנדבות השני בסדרה, כאשר הראשון צפוי להתקיים במוצ"ש הקרוב (23.12) בחיפה, במועדון שלא חשוב שנגיד לכם את שמו כי גם ככה כל הכרטיסים לשם נמכרו תוך יום וחצי, אבל שתדעו שהשתתפו שם שרק, שי טרא ליטמן, לוקץ, בלולו ועוד. כרטיס להופעה בתל אביב יעלה לכם רק 40 ש"ח – סכום מגוחך בהתחשב בכמות ואיכות האמנים – וכדאי לכם להזדרז כי אמנם זה לא יהיה יום וחצי, אבל הכרטיסים אוזלים במהירות.

כאשר כל ההכנסות מהאירוע יועברו לעמותת SafeHeart לטיפול בנפגעי טראומה מהנובה – פרויקט המופעל על ידי רשת של פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים קליניים, פסיכותרפיסטים ומדריכים קליניים מורשים, כולם בעלי ניסיון בעבודה עם חוויות טראומטיות קשות ועם התחום של מזעור נזקים פסיכדלי. העמותה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות והביטוח הלאומי.
פסגת הראפ 2, גגרין (קיבוץ גלויות 13), 20.1, 20:00, לרכישת כרטיסים