הנה זה בא: פסטיבל אינדינגב חשף את רשימת המופיעים

קותימאן אורקסטרה, אביב גדג', עמיר לב, שי צברי, ג'יין בורדו, ריילי ווקר וטייני פינגרז יופיעו השנה בפסטיבל אינדינגב, שיתקיים ב15-17 באוקטובר במצפה גבולות

קהל באינדינגב 2014. צילום: Galia Music Photos
קהל באינדינגב 2014. צילום: Galia Music Photos
25 באוגוסט 2015

מארגני פסטיבל אינדינגב הודיעו הבוקר (שלישי, 25.8) על קיומו של הפסטיבל בין ה-15 ל-17 באוקטובר במצפה גבולות. בפסטיבל הקרוב, התשיעי במספר, יופיעו בין היתר קותימאן אורקסטרה, אביב גדג', עמיר לב, שי צברי, יהוא ירון מארח את מארק אליהו, ג'יין בורדו, וטייני פינגרז. השנה יתקיימו מעל ל-90 הופעות במסגרת הפסטיבל. מכירת הכרטיסים החלה וכמו בשנים קודמות, גם השנה רכישת הכרטיסים רק בהזמנה מראש.

טייני פינגרז. צילום: נועה מגר
טייני פינגרז. צילום: נועה מגר

עוד יופיעו בפסטיבל: לולה מארש, TATRAN, דאב על הירח, הילה רוח, ועדת חריגים, RED AXES עם אורחים, המפשעות מארחים את המסך הלבן, נגה ארז, קין והבל 90210, Cherie and Ronne (רן שם טוב ושירי הדר מאיזבו), עוזי נבון, תעני אסתר. גם אמן הפולק והפסיכדליה, ריילי ווקר מארצות הברית, יופיע באינדינגב. רשימת המופיעים אינה סופית וממשיכה להתעדכן באתר הפסטיבל.

מתחם ה-InDtronix יוקם בפסטיבל זו השנה השלישית ויתקיימו בו תקלוטים, מסיבות ושיתופי פעולה מיוחדים לפסטיבל. בין היתר יתקיים ספיישל "פורטונה רקורדס" עם תקלוט מיוחד של אנשי הלייבל פורץ הדרך, ספיישל רגאיי במדבר, ספיישל היפ הופ ועוד.

ג'יין בורדו מימין לשמאל: אמיר זאבי, דורון טלמון ומתי גלעד. צילום: גוני ריסקין
ג'יין בורדו מימין לשמאל: אמיר זאבי, דורון טלמון ומתי גלעד. צילום: גוני ריסקין

במת החיפושית תארח הופעות אקוסטיות ונסיוניות לצד הבמות הגדולות והרצאות ופאנלים מיוחדים לפסטיבל וביניהם – הרצאה של ניסים קלדרון על מאיר אריאל, פאנל של דנה קסלר על יצירה נשית, פאנל של המדריך למוזיקאי העצמאי שירחיב על הדרכים ליח"צ עצמאי וקידום עצמאי בעולם הדיגיטלי לצד הופעות אקוסטיות רבות.

ריילי ווקר. צילום: יח"צ
ריילי ווקר. צילום: יח"צ

מהפקת הפסטיבל נמסר: "אינדינגב החל כרעיון קטן של מספר חברים ואין נרגשים מאתנו לראות כיצד הפרויקט הזה גדל ומתפתח בכל שנה. הפסטיבל ממשיך לדחוף ולקדם מוזיקה ואמנות עצמאית וגם אנחנו עדים למהפכה קטנה שמתרחשת לנגד ענינו בשנים האחרונות. כיום ישנם מאות יוצרים והרכבים פעילים שעובדים לאורך כל השנה, מועדונים ופסטיבלים חדשים, ויוזמות חדשות צצות כפטריות אחרי הגשם –  וכולם יחד הופכים לכוח עצום שאי אפשר להתעלם ממנו".

ועדת חריגים. צילום: גוני ריסקין
ועדת חריגים. צילום: גוני ריסקין