פסטיבל אפטרלייף: יש חיים אחרי הטכנו?

תל אביב מתקרחנת: ענקי הטכנו Tale Of Us יביאו את כל החברים שלהם לפסטיבל אלקטרוני בפארק הירקון בפסח הקרוב. כל הפרטים בפנים

מאיטליה דרך סאו פאולו לתל אביב. פסטיבל אפטרלייף (צילום באדיבות לייב ניישן)
מאיטליה דרך סאו פאולו לתל אביב. פסטיבל אפטרלייף (צילום באדיבות לייב ניישן)
6 בפברואר 2020

פסטיבלים אלקטרוניים שעושים עלייה ארצה הם כבר לא דבר שזר לנו, אחרי קליטתו המוצלחת של פסטיבל DGTL ולאחרונה גם פסטיבל BPM, אך כשעוד מותג פסטיבלים מחליט לנחות כאן – כל תל אביב חוגגת.

האביב הקרוב צפוי להיות גדוש פסטיבלי טכנו והאוס, במה שמסתמן כקרב הפקות היסטרי החל מפורים הקרוב. אחת הסנוניות הראשונות עליהן אנחנו מתבשרים היא פסטיבל Afterlife מבית היוצר של צמד הטכנואידים האיטלקים Tale of Us, כחלק ממסגרת הטור העולמי שלהם.

הלייבל אפטרלייף, אותו הקימו אנשי Tale Of Us, משוטט עם אמניו בין הפסטיבלים הגדולים בעולם ומקבל בדרך כלל במה או מתחם משלו, ובשנתיים האחרונות עורך גם מיני-פסטיבלים על טהרת אמניו שכבר העיפו לשמיים את ברצלונה, סאו פאולו, בוקרשט וטולום. הצמד ינחת בפארק הירקון ב-9.4.2020 (כן, יום אחרי ליל הסדר) ויארח סדרה מעניינת של מוזיקאים מבריקים, ביניהם הצמד השוויצרי אדריאטיק השוויצרי, הצמד האיטלקי Mind against וקולין ההולנדי, בן טיפוחיהם של טייל אוף אס.

בוידיאו: Tale Of Us מעיפים את פסטיבל ג'נקשן הלונדוני לשמיים:

 

כל הטוב הזה יגיע לתל אביב רגע לפני שאמני Afterlife ינגנו במגה-פסטיבל הבלגי טומורוולנד 2020. מאחורי ההפקה עומדים The Tripping (חברת בת של לייב ניישן הוותיקה, שאחראית על פסטיבל לונאר בפורים האחרון, על הופעתו של בלאק קופי, ועל רומרז תל אביב) ו-Music TLV (סולומון ביום העצמאות, פסטיבל BPM).

ההפקה מבטיחה פסטיבל בסנדרטים בינלאומיים עם ארט מרשים, איכות סאונד חד פעמית ועוד הפתעות. נותר לנו לקוות שאנשי ההפקה למדו מטעויות עבר (ע"ע הופעתו האחרונה של סולומון בארץ, בה נאלצו חמודים וחמודות רבים ללכת 40 דקות בשדות על מנת להגיע לזירת ההתקרחנות) ואכן נקבל את כל הטוב הזה שהובטח לנו.

פסטיבל אפטרלייף, פארק הירקון, 9.4 (כניסה מגיל 23 ומעלה) >> לרכישת כרטיסים באתר הרשמי