דיפלו בארץ החיסונים: פסטיבל הטכנו Day Zero חוזר לישראל

צמרמורת של התרגשות: אות חיים ראשון מכוכב הלכת טכנו עם ההכרזה על שובו של הפסטיבל הבינלאומי של דמיאן לזארוס ליומיים של מוזיקה אלקטרונית עילאית למרגלות המצדה בספטמבר הקרוב

דמיאן לזרוס בזריחה במצדה ב-Day Zero 2019 (צילום באדיבות Day Zero)
דמיאן לזרוס בזריחה במצדה ב-Day Zero 2019 (צילום באדיבות Day Zero)

היינו כחולמים: פסטיבלי הטכנו חוזרים. אחרי יותר משנה בלי תרועות פסטיבלים ומסיבות, מגיעה ההכרזה הדרמטית על אירוע מוזיקה בינלאומי ראשון שיתקיים בישראל מאז פרוץ המגפה: פסטיבל Day Zero מייסודו של הדי.ג'יי והמוזיקאי דמיאן לזארוס.

פסטיבל דיי זירו יחזור לאזור ים המלח וספציפית לאתר מצדה האייקוני, לאחר שכבר ערך את אירוע הבכורה שלו בארץ ב-2019, וגם אז התקיים הפסטיבל בלוקיישן המיוחד הזה שמשך אלפי חובבי מוזיקה מישראל ומהעולם ויצר חוויה יוצאת דופן מול הנוף הקדום של המקום הכי נמוך בעולם.

לוקיישן מושלם, מה יש לומר. פסטיבל Da במצדה 2019 (צילום: עומרי סילבר)
לוקיישן מושלם, מה יש לומר. פסטיבל Da במצדה 2019 (צילום: עומרי סילבר)

הליינאפ, שעוד צפוי להתעבות עד לפסטיבל עצמו, כבר מכיל כמה שמות ענקיים ובראשם דיפלו ומכונת הלהיטים המשוגעת שלו, סאשה, אודיופליי, שרלוט דה-ויט, ניק וורן, יאן בלומקוויסט, הכישרונות המקומיים חן יאני וחיים, וכמובן דמיאן לזארוס עצמו. ההפקה מקפידה כמובן לציין את התלהבותם האינסופית של המוזיקאים מחו"ל לקראת מה שמסתמן כאחד הפסטיבלים הלגיטימיים הראשונים של עידן הפוסט-קורונה.

פסטיבל דיי זירו הפך לאחד האירועים הבולטים בסצנה העולמית מאז הקמתו אי שם בג'ונגלים של מקסיקו ב-2012, ומשלב בין לוקיישנים מדהימים, הפקה פורצת דרך וסטים חיים ברמה עולמית. כפרויקט הדגל של Crosstown Rebels & The Tripping, דיי זירו מכוון לספק את הרגע המזכך לו חיכו עשרות אלפי בליינים אחרי יותר משנה של רחבות ולבבות דוממים.

פסטיבל Day Zero, מצדה, 9-10.9.2021, כל הפרטים וכל העדכונים בעמוד הפייסבוק של הפסטיבל