הסטריטס, הדנים והג׳ין קלאב סופרים עורכים פסטיבל המבורגרים

בית הקפה הפופולרי ושני הברים בפינת הרחובות קינג גורג׳ והנביאים פוצחים בפופ אפ המבורגרים מדי שלישי בערב החל מהיום. בתפריט: ערבובים אלכוהוליים, הבשר של חוות צוק ותוספות שוות

פסטיבל ההמבורגרים של קינג ג׳ורג׳ (צילום: רן בירן)
פסטיבל ההמבורגרים של קינג ג׳ורג׳ (צילום: רן בירן)
11 באוגוסט 2020
פינת הרחובות קינג ג'ורג'-הנביאים רוקחת שיתוף פעולה טעים במיוחד פופ אפ המבורגרים מדי שלישי בערב.
שלושה מקומות של אוכל בפינה – בית הקפה הסטריטס, בר הדנים והג׳ין קלאב סופרים מתחילים הערב בפופ אפ המבורגרים שיוגשו בשלושת המקומות במקביל מדי שלישי בערב.
המבורגרים וצ׳יפס גרידת לימון: כל שלישי משש בערב (צילום: רן בירן)
המבורגרים וצ׳יפס גרידת לימון: כל שלישי משש בערב (צילום: רן בירן)
הבורגרים המבוססים על הבשר המשובח של חוות צוק יוגשו בכמה גרסאות: בורגר בקר משובח (30 ש״ח), צ'יז בורגר עם גבינת מוצרלה בתוך תערובת הבשר (35 ש״ח), וביונד מיט הטבעוני שיוגש עם תוספות טבעוניות או רגילות (35 ש״ח). בנוסף יוגשו ארבעה ספיישלים יצירתיים יותר: Le big mac – צ'יז בורגר עם מאק אנד צ'יז (40 ש״ח), קראנצ'י מאנצ'י– בורגר בקר ברוטב ברבקיו מעושן וטבעות בצל פריכות (36 ש״ח), טיקי סטייל– בורגר עם צ'אטני מנגו חריף מתוק ואננס (36 ש״ח), וחייב טחינה- בורגר עם טחינה סמיכה, עמבה, סלט ירקות והרבה פטרוזיליה (36 ש״ח). לצד אלו יוגשו שתי ורסיות של צ׳יפס – בציפוי טוגראשי או מתובלים בפרמזן וגרידת לימון.
המבורגרים בקינג גורג׳ (צילום: רן בירן)
המבורגרים בקינג גורג׳ (צילום: רן בירן)
הבורגרים יוגשו בכל שלישי החל מהשעה 18:00 בערב, אז אפשר להספיק להאכיל את הילדים ולהשתכר באותו הזמן – אצלנו זה נמצא תחת ההגדרה המילונית לביטוי לנצח את השיטה.
The streets – המלך גורג 70
Denim, drinks first – המלך גו'רג 83
Gin club supreme – המלך גורג 83