ואז הגעתי לסט של Purple rain: אורחי פסטיבל חשיפה ובכן, חושפים

פרינס בטקס הגראמי שהתקיים בלוס אנג'לס ב-2004. Photo by Frank Micelotta/Getty Images
פרינס בטקס הגראמי שהתקיים בלוס אנג'לס ב-2004. Photo by Frank Micelotta/Getty Images

פסטיבל חשיפה בינ"ל נפתח היום ולכבוד העניין ביקשנו מ-3 מאנשי התעשייה שהגיעו אליו במיוחד מחו"ל לציין רגע משמעותי בקריירה, ולא לשכוח קצת ניימדרופינג. נראה לנו שבסך הכל קיבלנו את מבוקשנו

24 בנובמבר 2021

פסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה נפתח היום (ד') במתכונת מלאה לאחר ששנה שעברה הועבר בפורמט מקוון. ב-5 הימים הקרובים תופיע במסגרתו מיטב התוצרת המקומית בירושלים ובתל אביב-יפו לעיניהם (ואוזניהם) של אנשי התחום מחו"ל (וגם מהארץ). לכבוד פתיחת הפסטיבל, אספנו 3 מאנשי המוזיקה שמגיעים אליו וביקשנו מהם לציין רגע מסוים שהשפיע על התפיסה המוזיקלית שלהם. כך הם ענו, וכאן תוכלו להתעדכן על כל ההופעות בפסטיבל וגם לרכוש כרטיסים.

1. כרמן ריצו (ארה"ב), מועמד לשני גראמיז, הפיק אלבומים לקולדפליי ופול אוקנפולד, עבד עם מייקל ג'קסון

"כשהפכתי לחבר קרוב של סוזן רוג'רס, שעבדה בצמוד לפרינס בתקופת השיא שלו. היא היתה אחת המנטוריות שלי ונחשפתי דרכה לאופן שבו פרינס עושה מוזיקה, מבחינת תהליכים וכו'. הייתי שם כשצילמו את הסרט Purple rain והלכתי להופעות. זה שינה אותי לעד". כמו כן הוא מוסר: "אל תפקפקו בכך שמוזיקה טובה תמצא את דרכה, ולעולם אל תרדפו אחר מצעדי להיטים וכסף".

כרמן ריצו
כרמן ריצו

2. ברונו רוצ'ה (פורטוגל), מפיק פסטיבלים, מנהל אמנותי ומנהל הפקה

"היה לי רגע משעשע עם דיימון אלברן מבלר כשנפגשו מתישהו בפסטיבל פרימוורה בפורטו. יצא לנו לדבר במשך זמן מה אבל רק כשנפגשנו הבנתי שזה בעצם הוא. זה היה טוב מכיוון שכשדיברתי אתו קודם לא ידעתי שהוא דיימון אלברן, והשיחות התנהלו ללא הלחץ של לדבר עם סופרסטאר". כמו כן הוא מוסר: "אין ספק שחיי נחצים ללפני ואחרי הופעה של ניין אינץ' ניילז בפסטיבל בצפון פורטוגל ב-2009".

ברונו רוצ'ה
ברונו רוצ'ה

3. לובקה אלברכט (בלגיה), מנהלת אמנותית של JazzLab בארצה, עם ניסיון בהפקת פרויקטים בינ"ל

"היו הרבה הופעות שהשאירו רושם עז עלי והשפיעו על חיי. אחת שמתבלטת ועולה לי לראש היא הופעה של נילס פראהם (מוזיקאי גרמני) לפני כמה שנים בברוז'. חבר נידב לי כרטיס להופעה שהיתה אמורה לקרות בחלל פנימי, אבל בגלל שמזג האוויר היה יפה הוחלט להעביר אותה לחצר של מבנה מימי הביניים. התפאורה היתה מהממת ואני חייבת לומר שהמוזיקה היפנטה אותי. זו היתה חוויה נפלאה".

לובקה אלברכט
לובקה אלברכט