הופעות ב-25 שקלים: פסטיבל ילדותא יציל לכם את סוף הקיץ

גם לילדים מגיעה קצת איכות. אינדי ילד (צילום: יחסי ציבור)
גם לילדים מגיעה קצת איכות. אינדי ילד (צילום: יחסי ציבור)

כולם כבר יודעים: החופש הזה גדול מדי, יקר מדי ובאוגוסט מדי. פסטיבל ילדותא חוזר בפעם החמישית כדי להציע למחזיקי דיגיתל עשרה ימים של מופעי איכות לילדים במחיר מצחיק, אם אחרי חצי אוגוסט אתם עדיין מסוגלים לצחוק. בתפריט האמנותי: גידי גוב, עוזי חיטמן, לאה גולדברג ודוד גרוסמן

16 באוגוסט 2023

החופש הגדול, לא תאמינו, עומד להסתיים בעוד שבועיים. והבעיה היא עם המילה "עומד". כמו האוויר באוגוסט, כמו השמש הקופחת באמצע השמיים, השבועיים האחרונים של החופש הגדול הם פרק זמן שנראה כמו נצח, אחרי שכל האטרקציות, הטיסות לחו"ל, הצימרים בצפון והגיחות אל מקורות מים להצטנן בהם כבר מוצו והקייטנות הסתיימו. ובכן, בדיוק בשביל זה ייסדה עיריית תל אביב-יפו את פסטיבל ילדות"א, והנה הוא חוזר בפעם החמישית, החל מיום ראשון הקרוב, בסדרת הופעות איכותיות ומוזלות בכל רחבי העיר.

ההופעות במסגרת הפסטיבל הן בלעדיות למחזיקי כרטיס דיגיתל (כל תושבות ותושבי העיר יכולים להשיג לעצמם כזה, אגב) ויתקיימו החל מה-20.8 עד ה-31.8, במחיר חברתי וסימפטי של 25 שקלים בלבד לכרטיס (מקסימום 4 כרטיסים לכל מחזיק דיגיתל), כשהשנה יתמקד הפסטיבל בקלאסיקות אהובות ושירי ילדות בלתי נשכחים.

כן כן, איכות זו לא מילה גסה גם כשמדובר בילדים, ובין ההיילייטס המרכזיים בתוכנית האמנותית: מופע של ההרכב המעולה אינדי ילד (בהובלתה של מיקה שדה המופלאה) בו יושרו להיטי הילדים של גידי גוב; "חיטמן שר חיטמן לילדים", עם אוהד חיטמן שיספר גם על דוד עוזי הפרטי שלו; המופע המבטיח "לילה טוב" שאורז בחוכמה את שיריה של לאה גולדברג לילדים; "ספר השיאים של פוז" על פי ספרו של דוד גרוסמן ועוד ועוד.  בנוסף, במסגרת הפסטיבל, יתקיימו 3 הצגות של עמותת "מקומות שמורים", עמותה המתמחה בהנגשה רגישה של תרבות ואמנות לקהל ממגוון נוירולוגי.
>> פסטיבל ילדותא 2023, פרטים כאן, כרטיסים כאן