פסטיבל ירושלים לאומנויות 2019: מופעים שלא כדאי להחמיץ

אישתו של פרויד, דניאלה ספקטור וגרסה חדשה לאורפאוס, כולם יחכו לכם בימים האחרונים של פסטיבל ירושלים לאמנויות

מהפכניות (צילום: דוד קפלן)
מהפכניות (צילום: דוד קפלן)

נשארו עוד 4 ימים לפסטיבל ירושלים לאומנויות, ובהם תוכלו להספיק להתעדכן במה שקורה בסצנת הפרינג' בארץ. מטרת הפסטיבל, שמתרחש זו השנה ה-18, היא לרכז במקום אחד את הדברים הכי מעניינים בתחומי התיאטרון, המוסיקה, המחול, האמנות, הקולנוע, הפרפורמנס והשירה. אנחנו בחרנו בשבילכם כמה מופעים מסקרנים במיוחד.

מהפכניות

מחזה מאת יוספה אבן שושן ודליה שימקו ובבימויה של שימקו, מציג את סיפורן של שלוש נשים שההיסטוריה שכחה: אישתו של פרויד, אישתו של מרקס וכסנתיפה – אישתו של סוקרטס. לכל אחת מהנשים האלה היה חלק נשכח במורשתו של בעלן המפורסם. המחזה עוסק בשלושה לילות הרי-גורל בחייהם של הזוגות, ושולה לראשונה את מרתה, ג'ני וכסנתיפה מתהום הנשייה.

בית מזיא, חמישי (4.4) 20:00, 70 ש"ח

צורת הדברים היפים באמת

דניאלה ספקטור במופע סולו אקוסטי מיוחד במסגרת התערוכה "צורת הדברים שיבואו". התערוכה עוסקת בדרכי התבוננות על העתיד כפי שהן משתקפות בעבודות אמנות של שישה אמנים מובילים. אם כחלום, מטמורפוזה או נבואה, ואם כעיסוק בטכנולוגיה או תכנון כפעולות שמעניקות ביטחון מול הלא נודע.

ביתא, ראשון (7.4), 20:30, כניסה חופשית

אורפאוס

המופע "אורפאוס" של להקת המחול קולבן דאנס מציג אינטרפרטציה חדשה לסיפור האהבה של אורפיאוס ואורידקה ומבטיח להכניס אתכם פנימה לתוך הדרמה ולשבור את המחיצות בין קהל למופיעים.

אולם רבקה קראון, יום ראשון (7.4), 21:00, 80 ש"ח

← פסטיבל ירושלים לאומנויות 8.4-1.4, ברחבי ירושלים. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים