פורים עדלאידע: פסטיבל הטכנו לונאר ינחת בחג בפארק הירקון

פסטיבל לונאר ב-2020 (צילום: אלברט ללמיאב, באדיבות דה טריפינג)
פסטיבל לונאר ב-2020 (צילום: אלברט ללמיאב, באדיבות דה טריפינג)

עם ליינאפ מהחלל החיצון ותפאורה, ובכן, מהחלל החיצון, תתרסק החללית של פסטיבל לונאר על תל אביב ב-17.3 לטובת התקרחנות פורים מפוארת. בין הפצועים: אייג'נטס אוף טיים, סטפן בודזין, סוון ואת', לוצ'יאנו ועוד

לפני שנתיים הוא נחת כאן בפעם הראשונה ממש יחד עם הקורונה ועכשיו הוא חוזר אל פארק הירקון: פסטיבל המוזיקה האלקטרונית Lunar ינחת בתל אביב לכבוד פורים ב-17.3, ובאמתחתו ליינאפ חלומי ומושקע של מוזיקאים מחו"ל בהובלתם של אייג'נטס אוף טיים (החברים החדשים של דה וויקנד), סטפן בודזין, מונולינק, סטאברוז, סוון ואת' ועוד רבים וטובים מאוד.

הפסטיבל יתמקם בלב הפארק עם שלוש במות ויותר מ-20 אמנים בינלאומיים וישראלים מהמובילים בעולם, עם סאונד, תאורה ותפאורה ברמה שהתרגלנו לקבל מהפסטיבלים של דה טריפינג. מחברת ההפקה נמסר כי "לאחר שנתיים של סגרים ווריאנטים הסצנה משתוקקת לחזור לחיים ואין הזדמנות טובה יותר מאשר פסטיבל לונאר. אנחנו קוראים לקהל האהוב שלנו להצטרף אלינו למסע עם האמנים והמוזיקאים מהטופ של הסצינה העולמית באחת ההפקות המושקעות והגדולות שנראו פה".

אל הליינאפ יצטרפו גם הדי.ג'יי והמפיק השוויצרי האהוב לוצ'יאנו, לי בורידג' המעולה, סאבו וגולדקאפ המבטיחים והדי.ג'ייאית הלוהטת יוליה ניקו, כשאליהם מצטרפים גם הטאלנטים המקומיים עדי שבת, ריי הראל, ג'ניה טרסול, רודריגז ג'וניור ועוד. ההכרזה על הליינאפ של פסטיבל לונאר מסמנת שבוע עמוס באופן חסר תקדים לשוחרי המוזיקה האלקטרונית, שיתחיל שבוע קודם לכן עם פסטיבל פורט2פורט החיפאי, פסטיבל סופ"ש מדברי של מיוזיק תל אביב בחאן השיירות, והפסטיבל האילתי לייףטיים עם ארמין ואן ביורן. כרטיסים לפסטיבל לונאר אפשר לרכוש כאן.