קהילת הדאנס הישראלית קוראת לעולם: עזרו לנו להחזיר את החטופים

פסטיבל סופרנובה, ספטמבר 2023 (צילום: ינור קגנו/Nova Tribe)
פסטיבל סופרנובה, ספטמבר 2023 (צילום: ינור קגנו/Nova Tribe)

מאות מחברי קהילת המסיבות בישראל נרצחו באכזריות בלתי נתפסת, עשרות נוספים נחטפו לעזה, ומובילי הסצנה המקומית פונים הבוקר במכתב גלוי אל סצנת הדאנס העולמית: "זו אינה סוגיה פוליטית. כל מי מכם שהופיע בעבר בישראל וקיבל מהקהל הישראלי כמויות אינסופיות של אהבה, זה הזמן שלכם לעזור לנו!"

9 באוקטובר 2023

יותר מ-48 שעות אחרי המחדל הגדול בתולדות מדינת ישראל, והמחדל ממשיך להתפתח: ממשלת ישראל נעדרת מהאירוע, אזרחים וארגוני מחאה מתגייסים כדי למלא את הוואקום שהממשלה הותירה, ואף גורם ישראלי אינו מדבר על עשרות החטופים והשבויים. קהילת סצנת הדאנס של ישראל הלומה וכואבת את רציחתם האכזרית של מאות מחבריה בפסטיבל הטראנס נובה, ובלב שבור וקרוע עוסקת ללא הרף בגורלם של עשרות החטופים מתוך הטבח הנורא במסיבה שנערכה בסמוך לקיבוץ רעים.

מובילי הסצנה בישראל כבר מתארגנים כדי לייצר גל של תמיכה גלובלית בתוך קהילת הדאנס העולמית, במאמץ להפעיל לחץ עולמי לשחרור מהיר של החטופים. הבוקר פנה אמוץ טוקטלי, מבכירי הסצנה בארץ והבעלים של סוכנות הדי.ג'ייאים הבינלאומית Book Me Tiger, במכתב גלוי תקיף וחד, אל הקולגות ברחבי העולם שביקרו בארץ וזכו באהבה העצומה של הקהל הישראלי להתעלות מעל כל תפיסה פוליטית ולסייע בפתרון המשבר ההומניטרי. אנחנו מביאים כאן את מכתבו המתורגם במלואו.

גבירותיי ורבותיי, חבריי שבט נובה היקרים והיקרות שלנו ✨כמו תמיד, אנו שואפים לייצר עבורכם/ן את חווית האירוע האידיאלית,…

Posted by TRIBE of NOVA on Wednesday, October 4, 2023

* * * * *

"זוהי קריאה דחופה לתעשיית המוזיקה האלקטרונית הבינלאומית וקהילת הדאנס הגלובלית, כמו גם לכל החברים שלנו מסביב לעולם.

האם ראיתם את סרטוני הוידאו של הטבח שהתבצע בפסטיבל המוזיקה האלקטרונית נובה, היכן ש-260 איש נכון לספירה הנוכחית נורו למוות, נאנסו ונשרפו על רחבת הריקודים? יותר מ-100 איש מהנוכחים נחטפו אל תוך עזה – מאה מחברי הקהילה שלנו שאולי מעונים, נאנסים ונרצחים ברגע זה ממש.

שבט והפקת הנובה המומה וכואבת.אנו מחזקים ומשתתפים בצער משפחות הנעדרים והנרצחים. אנחנו עושים כל שביכולתנו לסייע לכוחות…

Posted by TRIBE of NOVA on Sunday, October 8, 2023

עכשיו אנחנו זקוקים לעזרה שלכם! זו אינה סוגיה פוליטית. זוהי סוגיה הומניטרית. אנחנו מעריכים את התמיכה האישית ואת התפילות ששלחתם אלינו ב-48 השעות האחרונות, אבל עכשיו זה הזמן לנקוט בפעולה ולהעלות את המודעות בכל העולם להחזרתם של המשפחות והחברים שלנו בביטחה הביתה.

אנחנו חייבים להחזיר אותם בביטחה הביתה! כל מי מכם שהופיע בעבר בישראל וקיבל מהקהל הישראלי כמויות אינסופיות של אהבה, זה הזמן שלכם לעזור לנו! אנו זקוקים לתמיכת התקשורת של תרבות הדאנס. אנחנו צריכים את תמיכתם של אנשים מסביב לעולם, שיפעילו לחץ להחזרתם של מי שיצאו לרקוד במסיבה ועכשיו סובלים במרתפים ומנהרות בעזה.

עכשיו זה הזמן להשמיע את קולכם למעננו. אנא, השתמשו בנוכחות שלכם ברשתות החברתיות כדי לסייע לנו להחזיר את החברים שלנו הביתה בביטחה ולא בשקים של גופות. זוהי אחריותה של קהילת המוזיקה האלקטרונית העולמית. זה לא פוליטי. זה עניין של אנושיות ואכפתיות פשוטה. עזרו לנו להחזיר אותם".