תרבות או נמות: מוזיקה פוגשת אמנות בסדרת מופעים במוזיאון

מוזיאון תל אביב יארח בשבוע הבא את פסטיבל "תרבות אונמות" ובו הופעות שת"פ בין מוזיקה, מחול, וידיאו ארט וצילום. בליינאפ: שלמה גרוניך, מרינה מקסימיליאן, מאיה בלזיצמן, ריף כהן ועטר מיינר

ההופעה הזו בוטלה, מה עם הבאות? עטר מיינר (צילום: איליה מלניקוב)
ההופעה הזו בוטלה, מה עם הבאות? עטר מיינר (צילום: איליה מלניקוב)

הגעגוע להופעות רק הולך ונעשה קשה יותר עם כל חודש-קורונה שעובר, ואחרי עשרה חודשים אנחנו מוכנים גם לראות נגן רחוב עיוור פורט על מנדולינה חסרת מיתרים ולקרוא לזה רוקנרול. אבל יש משהו יותר טוב: מוזיאון תל אביב, בחסות עיריית תל אביב-יפו, יארח בשבוע הבא סדרת מופעים שתספק ארבעה מופעי מוזיקה ייחודיים וחד פעמיים במרחבי המוזיאון.

כן, זה יקרה אונליין כמובן ולמרבה הצער, אבל הליינאפ המרשים מבטיח אופציה לחגיגה גם בבית: ריף כהן ועטר מיינר ירימו סאונדסיסטם לתפארת אומת הרגאיי יחד עם אמני טרייבל דאנס ורקדניות בטן, מרינה מקסימיליאן תארח את גיא ויהל ואת הצלמת חנה סער, מאיה בליזצמן ומתן אפרת יארחו את רקדניות אנסמבל בת שבע אופיר ינאי ועלמה קרבט שמש, ושלמה גרוניך יחזור אל האלבום "צמר גפן מתוק" ויארח את מארק אליהו.

כל הטוב הזה יקרה בשלישי ורביעי הבא, 5-6.1.2021, החל מהשעה 20:30, כחלק מאירועי "תל אביב לא מפסיקה" שיזמה העירייה כסיוע לעובדי ענף התרבות הקורס. כרטיס לכל מופעי האיוונט יעלה 150 שקלים למחזיקי דיגיתל (45 שקל למופע יחיד) ויאפשר צפייה משפחתית תרבותית וכיפית בסלון שלכם. יותר טוב בהרבה מכלום.

פסטיבל "תרבות אונמות", שלישי ורביעי מ-20:30, כל הפרטים והזמנת כרטיסים כאן.