הפסטיבל שהולך להשתלט לכם על שדרות רוטשילד

מיצגי אמנות וטכנולוגיה ימלאו ביום רביעי הקרוב את השדרה במסגרת פסטיבל DLD לחדשנות. בתכנית: הקרנה של סרט על מסך מים, משחקי מציאות מדומה והרבה אורות

(צילום: תומר פולטין)
(צילום: תומר פולטין)
4 בספטמבר 2017

מי שיחלוף בשדרות רוטשילד ביום רביעי הקרוב לא יוכל לפספס את המיצגים של פסטיבל החדשנות DLD שישתלטו על השדרה – מכיכר הבימה ועד רחבת רוטשילד 1. במסגרת הפסטיבל יוקמו מיצגי אמנות דיגיטלית וטכנולוגיה לאורך השדרה, ובראשם הקרנה של סרט שיצר האמן אייל גבר על מסך מים בגובה חמישה מטרים.

במתחמים שייפרשו לאורך השדרה (ובתקווה שיאפשרו מעבר לעוברים ושבים ולא יאכלו לנו את המרחב הציבורי) תוכלו למצוא מתחם קישוט לאופניים, משחקי יריות במציאות מדומה, חדר בריחה, הדפסות תלת מימד, קיר משאלות דיגיטלי, עץ סלפי ואפילו נגינה המונית על גבי טאבלטים. כל אלו, במטרה להנגיש לציבור את המפגש בין עולם האומנות והיצירה לבין הזירה הטכנולוגית-מדעית.

פסטיבל DLD 2016 (צילום: תומר פולטין)
פסטיבל DLD 2016 (צילום: תומר פולטין)

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי מסר: "תל אביב-יפו היא ליבה הפועם של תעשיית החדשנות והאמנות הישראלית המשגשגת ולא בכדי. מאיר דיזנגוף השכיל להבין שכדי שתל אביב תתכתב עם העולם הגדול, תפקיד העירייה הוא לא רק ליצור תשתיות – אלא גם להניח תשתיות ליצירה. העיר מהווה כיום תשתית אטרקטיבית הן לאמנים והן ליזמים טכנולוגים יצירתיים, וזאת בזכות שילוב מנצח של אוכלוסייה צעירה, אווירה תוססת וסביבה תומכת לצד מגוון ההשקעות העירוניות".

יום רביעי, 6 בספטמבר 2017, בין השעות 18:00 – 23:00. מכיכר התרבות לאורך שדרות רוטשילד וברחבת רוטשילד 1. ההשתתפות חופשית. 

[interaction id="59ad4f96c2d8760001ee2b54"]