פסקול בר מצווה: אנשי הליין PAG בוחרים את הקטעים שעיצבו אותם

לרגל חזרתם לעיר בתום היעדרות ממושכת, ביקשנו מהתקליטנים והמנהלים של ליין PAG לדורותיו לבחור את 13 הקטעים שהכי מזוהים עם האופי המוזיקלי הייחודי שהוא פיתח ב־13 שנות קיומו

שייק איט אוף. PAG
שייק איט אוף. PAG

Starsailor – "Four to the Floor" (Thin White Duke remix)

את סטיוארט פרייס גיליתי בימים הראשונים של ה־PAG וטחנתי קטעים שלו על כל כינוייו השונים, שנים לפני שהוא הפך לכוכב על והפיק למדונה את האלבום הכי טוב שלה, "Confessions on a Dance Floor". (יואב ארנון)

The Knife – "We Share Our Mother’s Health" (Trentemøller remix)

טרק מהשנה האחרונה שלנו בימי ברזילי העליזים, לפני המעבר לבלוק הישן. הרמיקס המופתי של טרנטמולר הגאון הפך להיות ה־טרק של העונה בברזילי. מאז עבר די הרבה MDMA  בנהר, והיד עוד נטויה. (רועי רז)

Aeroplane ft. Kathy Diamond – "Whispers"

לא צריך להרחיב הרבה על איירופלין (לימים The Magician). הייתה תקופה שכל קטע שני במסיבה הייתה של הצמד הזה. קראו לזה ניו דיסקו. (דור ציפורי)

The 2 Bears – "Bear Hug"

2 ברז היו הדבר הכי חם באינדיטרוניקה ב־2012 כשהוציאו אלבום בכורה מבריק. על רובו חגגנו ב־PAG, אבל ב"Bear Hug" היה משהו שהתעלה על השאר: בתים קשוחים של דיפ האוס ופזמון דיסקואי מרים. (מיטל שבח)

Ce Ce Peniston – "Finally" (12 Choice Mix)

שיר שמאוד מזוהה עם ה־PAG בעיניי. אני חושב שמאז ומתמיד ניסינו לסגל לעצמנו נישה מוזיקלית מאוד מיוחדת בעיר, אבל מעבר לייחודיות הסגנונית, המסיבות תמיד היו הכי מרימות שיש. וייב שמח ומרים, מקצבים של אושר. הטרק הזה מאוד מזוהה אצלי עם הקונספט של מוזיקה עליזה, שמחה ומאושרת. (טל ממן)

Lykke Li – "I Follow Rivers" (The Magician Remix)

אף אחד לא ישכח את הרגע שבו הטרק הזה התנגן בזיזי. איזה אנרגיות מטורפות היו בקלאב. באותו רגע בדיוק הבנתי מה היא הרמה אמיתית. (נדב יהלומי)

Simian Mobile Disco – "It’s the Beat"

ה־PAG של 2007 מזוהה בעיקר עם האלקטרו, שאחד מהכוכבים הבולטים שלו היו סימיאן מובייל דיסקו. באותה שנה גם התמזל מזלנו להביא אותם לארץ. אחת המסיבות הכי טובות שהיו לנו: גייז, סטרייטים, כולם עם כולם, בימים שהדבר עוד לא היה נהוג. הגבולות התערבבו. (רועי רז)

Royskopp – "What Else is There" (Thin White Duke remix)

ה־PAG הביאו את האלקטרו לעיר. זהו אחד ההמנונים הכי גדולים של הליין, והוא הושמע בו אינספור פעמים. זו המסיבה הראשונה בעיר שנתנה במה לכל מה ומי ששונה מהתבנית המוכרת של מסיבות גייז. (גילי אליאש)

Hercules and Love Affair – "Blind"

לפני שהיו היפסטרים היו בעיר "ילדי פאג": הגייז הכי מעודכנים מוזיקלית, מתלבשים אחרת. פייר? די מוזרים. מלך המוזרים בזמנו היה אנתוני האגרטי. כשהוא הוציא את הטרק הזה היה נדמה שהוא ממש יצר אותו עבור PAG. (מיטל שבח)

Mylo – "Muscle Car"

הליין הזה שם על המפה את המוזיקה שהייתה האלטרנטיבה להאוס אמריקאי – מה שהתחיל כאלקטרו בועט והפך לאלקטרו האוס וטקנו ולאחר מכן התבגר לכיוון הניו דיסקו והדיפ האוס. את הקטע הזה אני מנגן עד היום בסטים שלי. אני תמיד אזכור איך הקהל ב־PAG שר איתו בתזמון מושלם. (יואב ארנון)

Claptone – "Make Me Feel"

לפני שלוש שנים ניגנתי אחרי טים סוויני ב־PAG בזיזי. אני זוכר שנהניתי מהמוזיקה שהוא תקלט, אבל ההומואיות לא ממש התרשמו. הבנתי שיש כאן צורך בהרמה קשה. אני זוכר איך שהבס התחבר לשירה האיקונית של סילבסטר. כל הידיים עפו לאוויר. (דור ציפורי)

Antenna – "Childhood"

ה־PAG נתפס בעיניי כליין שמכתיב טרנדים בכל פעם מחדש. נחשפתי בו למספר בלתי מבוטל של טרקים אזוטריים ומדהימים. לקטע הזה יש אולי 4,000 צפיות ביוטיוב, אבל אני לגמרי מאוהב בו. מבחינתי להביא מוזיקה מהשוליים אל מרכז הרחבה זה ערך עליון. (נדב יהלומי)

האחיות יוספי – "לשמוח ולרקוד"

בגלל המאשאפ המושלם וההזוי של השיר הזה עם קטע טכנו שיצר אביחי פרטוק. (גילי אליאש)

Hard Ton, מיטל שבח, נדב יהלומי ואחרים יתקלטו ב־PAG, זיזי, חמישי, 22:30, 60 ש"ח