נשארים בבית: עיריית ת"א-יפו מארגנת לכם קצת אקשן אונליין

לא יזיק לרומם את הגוף ואת הנפש. יוגה אונליין (צילום: שאטרסטוק)
לא יזיק לרומם את הגוף ואת הנפש. יוגה אונליין (צילום: שאטרסטוק)

תתאווררו קצת: המרכזים הקהילתיים של תל אביב מציעים החל מהיום (חינם!) מגוון עצום של שיעורי כושר, פילאטיס ויוגה, סדנאות יצירה והפגת מתחים, מפגשים תיאטרליים, שעות סיפור ושיעורי תנועה לילדים ולכל המשפחה ברשת (יש אפילו סדנת אפייה עם אור שפיץ!)

11 באוקטובר 2023

מאז תחילת המלחמה ביום שבת בבוקר נרתמו עובדי עיריית תל אביב-יפו למאמץ האזרחי הלאומי, פתחו את המקלטים, גייסו את צי הרכב של אוטותל לטובת שינוע חיילים וציוד לדרום, הנגישו את שירותי התמיכה והעזרה הנפשית ונקטו בשלל פעולות מועילות באופן כללי, אבל מנהל הקהילה של עיריית תל אביב-יפו עושה עכשיו משהו משמח באמת עבור כל מאות אלפי תושבי העיר שנשארים בבית.

האגף האחראי על פעילויות המרכזים הקהילתיים בעיר מזמין החל מהיום אתכם ואתכן להצטרף אונליין למגוון פעילויות מעשירות לגוף ולנפש, לילדים ומבוגרים ולכל המשפחה ללא עלות, בהובלתם של מדריכי ומדריכות החוגים ושיעורי הכושר לסוגיהם שעובדים במרכזים בימים כתיקונם.

אפשר גם בבית. חדר כושר ריק (צילום: דני גולן)
אפשר גם בבית. חדר כושר ריק (צילום: דני גולן)

הפלטפורמה הדיגיטלית שבאמצעותה יועברו השיעורים לייב בוידיאו הוקמה בימי הקורונה, והוחזרה לשימוש כעת בגלל המצב הביטחוני שכופה על הורים וילדים להישאר בבתיהם כבר חמישה ימים. בין היתר מציע השירות מגוון של שיעורי כושר, פילאטיס ויוגה, סדנאות יצירה וסדנאות הפגת מתחים, מפגשים תיאטרליים, שעות סיפור ושיעורי תנועה לילדים ועוד.

נפגוש אותה אונליין. אור שפיץ בפתח החנות בבוגרשוב (צילום: יחסי ציבור)
נפגוש אותה אונליין. אור שפיץ בפתח החנות בבוגרשוב (צילום: יחסי ציבור)

באתר הייעודי ניתן גם לחפש פעילויות על פי גיל, והוא כולל את כל הקטגוריות החל מהגיל הרך ועד הגיל השלישי, ומדי יום ישודרו בו עשרות פעילויות שונות. עכשיו, למשל, אם תרשמו מספיק מהר, תוכלו ליהנות מסדנת אפייה עם אור שפיץ, שזה די בדיוק מה שכולנו צריכים עכשיו.