תעמדו בתור ותעשו את זה קצרצר: הפצ'ה קוצ'ה חוזר

הפצ'ה קוצ'ה אי שם ב-2016 (צילום: אורן זיו)
הפצ'ה קוצ'ה אי שם ב-2016 (צילום: אורן זיו)

אחרי שנתיים של הפוגת קורונה חוזר ערב הפצ'ה קוצ'ה הפופולרי לתל אביב בפעם ה-22. רשימת המופיעים בפורמט ההרצאות הקצרות עוד לא התפרסמה, אבל מכירת הכרטיסים תחל ביום ראשון הקרוב והסולד-אאוט צפוי להיות זריז

9 בנובמבר 2021

האירוע שתל אביב למדה לאהוב, לשנוא, להגיד שההייפ מוגזם, ואז שוב לאהוב – יוצא שוב לדרך. ערב הפצ'ה קוצ'ה חוזר במהדורה מספר 22, אחרי שנתיים של הפוגת קורונה וכ-14 שנה מאז נחת לראשונה בתל אביב.

רשימת המשתתפים באירוע טרם פורסמה, אבל המכירה המוקדמת תיפתח ביום ראשון הקרוב (14.11), כרטיס יעלה 50 שקלים בלבד, ואם ניסיון העבר מלמד משהו, היא תהיה סולד אאוט תוך שעות ספורות אז כדאי להכין את השק"שים הווירטואלים ולעמוד בתור באתר האיוונט כבר מעכשיו. האירוע יתקיים ב-28 ו-29 בנובמבר עם שני סבבים בכל ערב (19:30 ו-22:15).

כזכור, פורמט האירוע של הפצ'ה קוצ'ה מציג בכל פעם תשעה יוצרים ויוצרות מכל תחומי העשייה הקריאטיבית, כשלכל אחד ואחת מהם.ן מוקצות 6 דקות ו-40 שניות כדי להרטיט את המח ולהרחיב את הלב עם 20 דימויים בני 20 שניות כל אחד.

פצ'ה קוצ'ה נולד כערב חד פעמי בטוקיו וכיום הוא מתקיים בלמעלה מ 1000 ערים שונות בעולם. החל מניו יורק, לונדון ופריז דרך שכנות קרובות יותר אלינו כמו טהרן, ביירות ואדיס אבבה. בתל אביב מתקיים ערב הפצ'ה קוצ'ה הגדול ביותר בעולם.