פקהאם, לונדון – השכונה בה אמנים ומשפחות חיים ביחד בשלום

בשנים האחרונות לונדון נעשית יעד פופלארי לצעירים, ופקהאם היא אחראית ישירה לתופעה. החל מהארקייד ברים ועד דוכני הרחוב, בשכונה הזאת יש הכל לכולם

בוסי רופטופ בר, פקהאם.
בוסי רופטופ בר, פקהאם.
24 בספטמבר 2019
השכונות הכי מגניבות
השכונות הכי מגניבות

פקהאם קיבעה את עצמה כאחת מאבני היסוד התרבותיים של לונדון. הרחובות מלאים בארקייד ברים, מועדונים אהובים ודוכני אוכל רחוב. הקרבה לאחד מהקולג'ים הכי מוערכים לאמנות במדינה הופכת את השכונה הזאת לצלחת פטרי של הטיפוסים האמנותיים, שלא לדבר על משפחות צעירות שאוהבות לבלות שם בקרב הקהילה המגוונת והיצירתית. 

להזמנת טיסות זולות ללונדון עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: המסעדה המקסיקנית האהובה בקיי ליין, טאקו קווינז, ממלאת את הטאקו הרכים בכל דבר, מחזיר בברביקיו לאבוקדו מטוגן. קחו לכם גם מרגריטה בזמן שאתם שם. 

לשתות: הקפה של פרנק הוא הסוד הכי לא שמור של פקהאם, אבל בכל זאת לכו אל המוסד הזה ואל המועדון הורסטילי שלו. תמצאו שם עוד מקום מדהים למשקאות עם נוף, הבוסי רופטופ בר. טיפה פחות מהונדס מפרנק'ס, עם אותו נוף פנורמי עוצר נשימה וקוקטיילים טעימים. 

לעשות: פקפלקס הוא מקום שתקוע בשנות התשעים בקטע טוב: חוץ מדקורציית רטרו, המחירים של הכרטיסים בקולנוע האהוב הזה עדין זולים באופן שערורייתי: 5 אירו ליום שלם. 

לישון: אין פאבים כמו הפאבים של לונדון, והוויקטוריה אין – בר בסגנון כפרי באזור פקהאם ריי – אוחז בשורה של חדרי בוטיק שבהם תוכלו להניח את ראשכם העייף.

10 המלונות הטובים בלונדון >>

המקומיים אומרים: "יש יותר מדי דברים שקורים וכבר אי אפשר לעקוב, אבל הכל מאוד ידידותית ונגיש, בלי יומרה. מיקס נחמד של צעירים ומשפחות וערבוב מהמם של תרבויות, מה שהופך את הרחוב למקום נפלא לחיות בו".