פראדה מחזירים את הטרנד הכי מפגר של שנות ה-2000

בחזרה לעתיד: אורחי תצוגת קיץ 2019 של פראדה הושבו על פופים צבעוניים משל היו טיאייג'רים שחידשו מנוי לראש 1. האם הספות המתנפחות מצטרפות לגל הטרנדים החוזרים של הניינטיז - מילניום?

הפופים השקופים חוזרים!
הפופים השקופים חוזרים!
25 בספטמבר 2018

כמעט כל טרנד אפשרי משנות ה-90 חזר אלינו בתקופה האחרונה – שרשראות צ'וקר, חולצות בטן, פלטפורמות, מכנסי דגמ"ח וגופיות ספגטי, אבל את הגרנד פינאלה של מצעד הממוחזרים חווינו בתצוגה של פראדה – כאשר אורחי התצוגה ישבו על פופים צבעוניים.

בריטני יושבת על פוף שקוף זה החיים
בריטני יושבת על פוף שקוף זה החיים

כן כן, האורחים שהוזמנו לתצוגת אביב קיץ 2019 של בית האופנה שהתקיימה לפני מספר ימים בניו יורק ישבו על כיסאות מתנפחים במקום על ספסלים מסורתיים. ונסה פרידמן, עורכת אופנה של הניו יורק טיימס, החלה את ההיסטריה בטוויטר עם הציוץ הבא:

בהמשך אף זכינו בתמונה של במאי הקולנוע ספייק לי יושב על אחד מאותם פופים ונראה מבסוט למדי:

ספייק לי יושב על פוף שקוף בתצוגת אביב קיץ 2019 של פראדה. צילום: גטי אימג'ס
ספייק לי יושב על פוף שקוף בתצוגת אביב קיץ 2019 של פראדה. צילום: גטי אימג'ס

המראות הללו מזכירים נשכחות: החל מהמתנה שקיבלנו בחינם על חידוש המנוי שלנו ל"ראש1" וכלה בפוסטרים של בריטני ישובה על פופים שקופים ומגניבים בהגזמה. כשהלכנו לחברה אחרי בית הספר ולבת זונה היה כזה פוף בחדר – הבטנו בה במבט מעריץ של אישה שהגשימה את כל חלומותיה.

האם הפופים השקופים עומדים בפני קאמבק עוצמתי? האם קודקודי איקאה כבר עומלים על גירסה משלהם? אם אין לכם סבלנות לחכות לקטלוג שלהם, אתם מוזמנים לקפוץ לאמזון ולקנות לכם כסא ניילון חדש מהניילונים.