"פרזיטים" המועמד לאוסקר יהפוך למיני סדרה ב-HBO

בונג ג'ון הו, שעשה היסטוריה במועמדויות לאוסקר 2020, סיפר כי לא הצליח להכניס לסרט את כל הרעיונות שהיו לו. אדם מק'קיי ("מכונת הכסף") יצטרף לפרויקט

מתוך "פרזיטים"
מתוך "פרזיטים"

בונג ג'ון הו עשה אתמול (שני) היסטוריה באוסקר: סרטו "פרזיטים" גרף שש מועמדויות, בהן לבימוי, לסרט הזר (דרום קוריאה) וחשוב מכל – לסרט הטוב ביותר. אם יזכה בקטגוריה המרכזית, זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה עבור סרט בינלאומי. הזדמנות המינוף לא נסתרה מעיני הבמאי, שהכריז כי הסרט יקבל ספינאוף ב-HBO. לפרויקט יצטרף הבמאי אדם מק'קיי ("מכונת הכסף").

"ממש אהבתי את 'מכונת הכסף' של אדם מק'קיי ואת חוש ההומור שלו, ואת הסאטירה החדה שלו על הפוליטיקה האמריקאית", אמר הבמאי בריאיון למגזין דדליין. "בזמן שכתבתי את התסריט של 'פרזיטים' היו לי כל כך הרבה רעיונות שלא יכולתי להעביר בשעתיים. ידעתי שאם יהיה לי יותר זמן אוכל לספר את הסיפורים האלה".

ג'ון הו הוסיף כי הוא לא בקיא ברזי תעשיית הטלוויזיה. "אני חושב על המיני סדרה כעל סרט מורחב שיעמיק בסיפורים שלא נכנסו ל'פרזיטים'. אדם מק'קיי ו-HBO יצרו את הסדרה המדהימה 'יורשים', כך שהם שותפים נהדרים שאפשר לסמוך עליהם". הבמאי הזכיר גם את "פאני ואלכסנדר", סרטו של אינגמר ברגמן מ-1982, כהשפעה אפשרית.

עוד לא ברור אם המיני סדרה תהיה בקוריאנית או באנגלית, אך ג'ון הו אמר לדדליין כי פרטים נוספים יתגבשו אחרי טקס האוסקר, שיתקיים ב-9 בפברואר.