ההמבורגריה המוגזמת והאהובה באה לשחק במגרש של הגדולים

תגזימו איתנו. פריז טקסס (צילום אנטולי קריניצקי)
תגזימו איתנו. פריז טקסס (צילום אנטולי קריניצקי)

פריז-טקסס, גבעתיים-הרצל: אחרי שהסניף המקורי של מזללת ההמבורגרים המושחתת מרמת גן עלה באש והיא התמקמה בלוקיישן חדש ברחוב כצנלסון שבגבעתיים, כעת היא מגיעה להתחרות גם בזירת ההמבורגריות הצפופה של תל אביב

2 באפריל 2023

לקח קצת זמן ואימונים בלוקיישנים אחרים בגוש דן ועכשיו זה קורה: פריז טקסס מגיעה לעיר. מזללת ההמבורגרים המוגזמת מתמקמת בקצה רחוב הרצל, במקום שבו פעלה מעדניית דליסימו, מתוך כוונה להציע לגרגרני תל אביב עוד אופציית המבורגרים ולקצר את הדרך לצלחת במשלוח או טייק אוויי.

טוב שהוא קרוב. פריז טקסס תל אביב (צילום אנטולי קריניצקי)
טוב שהוא קרוב. פריז טקסס תל אביב (צילום אנטולי קריניצקי)

פריז טקסס הוקמה לפני כחמש שנים באזור הבורסה ברמת גן. השמועה על המבורגרים מוגזמים, סלופי ג'ו סקסי וכנפיים לוהטות ברוטב מתקתק התפשטה עד מהרה ובתורים שמול המכולה נצפו לא רק עובדים מהסביבה אלא גם קרניבורים שעלו לרגל לטעום. בחודש יוני שעבר פרצה במקום שריפה שכילתה את המסעדה, לכאורה כתוצאה מהצתה. הבעלים יואב גוטמן, איתמר וינטרוב וערן בכור הגיבו במהירות: הם העבירו את הפעילות לרחוב כצנלסון בגבעתיים ובו זמנית שיפצו את המסעדה ברמת גן (מבקר אוכל הרחוב שלנו ביקר בסניף בכצנלסון בקיץ שעבר וקרא לו "ספוט שחובבי שחיתות חייבים לבקר בו, וגם זה משהו"). כעת הם נכנסים לבריכה של הגדולים ופותחים בתל אביב מסעדה מרווחת בת שתי קומות בהשקעה של כמיליון ש"ח.

בלב המקום שייפתח לאחר החג עומדת מנת הדגל: המבורגר עסיסי שמיוצר מלא פחות מאשר 16 נתחים שונים מבשר מיושן 21 יום. כמיטב מסורת הקולינריה האמריקנית משקיעים כאן לא פחות בכל מה שמסביב, למשל רוטב ג'ק דניאלס, חמאת פלפלי הבנרו חריפה, רוטב ברביקיו טקסני שמתבשל שמונה שעות וראגו מחמישה סוגי פטריות. צ'דר וריבת תפוחים, גבינת בושה וריבת חלפיניו ועוד טופינגז ברשימה ארוכה משדרגים את הקציצה אל מחוזות הפיין דיינינג הסליזי (51-72 ש"ח).

גם סטייקים יש. פריז טקסס (צילום אנטולי קריניצקי)
גם סטייקים יש. פריז טקסס (צילום אנטולי קריניצקי)

פרט להמבורגר תמצאו בתפריט כריך בריסקט ברוטב טקסני, מונסטר סלופי ג'ו בלחמניית חלה (55 ש"ח), ספייסי קריספי צ'יקן וכריך פילה עוף בתבליני קייג'ון (49 ש"ח), מוצרלה סטיקס (46 ש"ח), סלטים ואולטימייט צ'יפס עם רוטב צ'דר ופייקון טלה (39 ש"ח). מעכשיו כאמור השחיתות הזו מתמקמת במרכז העיר סמוך למעוזי בשר כמו הדסון לילינבלום ו-NG. חובת ההוכחה על פריז טקסס, ובהסתמך על הניסיון ברמת גן וגבעתיים ועל החיבה שלנו לכל מה שמוגזם – אין שום סיבה שהמקום החדש יהיה לא פחות מאשר הצלחה.
הרצל 4, מיום ראשון (16.4)