איזה כיף החורף בא: שבעה דברים שיעשו לכם את העונה הקרובה

הוא סוף סוף כאן, ואנחנו יותר ממוכנים להתעטף במשהו צמרירי ולא לעזוב את הבית. טיפוסי חורף התפקדו! סידרנו לכם שבעה דברים שיעשו לכם נעים

הוא כאן! צילום: שאטרסטוק
הוא כאן! צילום: שאטרסטוק
7 בנובמבר 2018

תוכן שיווקי

1. מטריה שקופה

נכון, החורף הישראלי לא כולל בהכרח סופות רעמים וממטרי גשם בני כמה ימים, אבל די לנו בכמה טיפות כדי לשלוף את המטריות שלנו (ולעטות על עצמנו סוודרים, מגפיים וצעיפים למרות ש-20 מעלות בחוץ). המטריה השקופה הזאת לא תתקפל ותביך אתכם באמצע הרחוב, תאפשר לכם לראות לאן אתם הולכים ובמקביל תוסיף לכם נקודות לסטייל הכולל.

מטרייה שקופה. צילום: אתר אמזון
מטרייה שקופה. צילום: אתר אמזון

90 ש"ח, אמזון

2. הנבטת אבוקדו

בסלט, עם נאצ'וס או סתם ככה – אבוקדו הוא אחד הדברים הטעימים והכיפיים ביותר בחורף. מה שלא ידעתם (וכנראה ראיתם את אימא שלכם עושה בשנות ה-90) הוא שלהנביט את גלעין האבוקדו סוגר לכם את פינת ה-DIY ומתפקד כסוקולנט החדש. כל שאתם צריכים לעשות הוא לשטוף את הגלעין, לנעוץ בו ארבעה קיסמי שיניים ולהניח אותו בכלי זכוכית כשחלקו המחודד פונה מעלה וחלקו העגול במים. אה, וזה מצטלם ממש טוב לאינסטוש.

אבוקדו להמונים. צילום: שאטרסטוק
אבוקדו להמונים. צילום: שאטרסטוק

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kate & Finn (@kateandfinn_vs_plants) on

3. מילקי בטעם סחלב ושוקולטה אגוזים

מסורת הערב הגשום שבמסגרתה אתם נשארים בבית, מתעטפים בשמיכה מוגזמת (ראו סעיף 5) כשלרגליכם גרביים מוגזמים אף יותר (ראו סעיף 7), לא שלמה בלי משהו טעים. ככה זה בחורף. המהדורה המוגבלת של מילקי לכבוד העונה האהובה עלינו מביאה את שני הכוכבים הבלתי מעורערים – הסחלב והשוקולטה – לגרסה שפשוט חשוב שתהיה במקרר. למקרה הצורך, אתם יודעים.

מילקי סחלב ושוקולטה אגוזים. צילום: יח"צ
מילקי סחלב ושוקולטה אגוזים. צילום: יח"צ

4. מעיל ויניל נפוח

הטרנד השנוי במחלוקת שחוזר אלינו כל הדרך מסרטי המטריקס משתלב עם טרנד המעילים הנפוחים לכדי יצירת שיקוץ עוד יותר שנויה במחלוקת, המהלכת על הקו הדק שבין קול למוגזם להחריד. מעיל הוויניל הנפוח הזה ילחם בקור, בגשם וברומנטיקה שבמעילים המחוייטים שלכם.

מעיל נפוח. צילום: אתר אסוס
מעיל נפוח. צילום: אתר אסוס

690 ש"ח, אסוס

5. שמיכה נעימה בטירוף

התירוץ שחיכיתם לו כדי להישאר בבית ולפצוח בבינג' מוגזם כבר לגמרי כאן וכל מה שאתם צריכים זה קרקע פוריה להשתקע בה. בקרקע פוריה אנחנו מתכוונים כמובן לשמיכה כל כך נעימה שפשוט כואב עד בלתי אפשרי לצאת ממנה. מצאנו אחת ורודה, אז בכלל.

שמיכי נעימה. צילום: אתר גולף אנד קו
שמיכי נעימה. צילום: אתר גולף אנד קו

149 ש"ח, גולף אנד קו

6. שפתון נגד יובש

אנחנו מאמינים בלהקדים תרופה למכה, במיוחד בכל הקשור לשפתיים סדוקות שגוררות זעקת כאב בכל פעם שאתם מחייכים, מדברים או אוכלים. השפתון של וולדה עשוי מחומרים טבעיים בלבד וישאיר את השפתיים שלכם רכות ונוחות להימתח.

שפתון נגד יובש. צילום: אתר ניצת הדובדבן
שפתון נגד יובש. צילום: אתר ניצת הדובדבן

38 ש"ח, ניצת הדובדבן

7. גרביים שהם נעלי בית

בחסות ביתכם והרחק הרחק מעיניהם השופטות של הקולגות בעבודה, קיים עולם מופלא של גרביים מוטרפים, צמריריים ומתוקים שלחלוטין יכולים לתפקד כנעלי בית ושלא צריך להוריד אף פעם. במקרה הזה מצאנו גרביים שנראים כמו דינוזאור ויש להם פה פתוח ואדום. אין בעד מה.

גרביים שהם גם נעלי בית. צילום: אתר אסוס
גרביים שהם גם נעלי בית. צילום: אתר אסוס

45 ש"ח, ASOS