מירוץ הלילה של תל אביב: 6 פריטים שאתם חייבים לקחת איתכם

שרוכים שלא נפתחים, צמיד שחוסך לכם ארנק ועוד אביזרי ריצה שכדאי שתכירו לפני מירוץ הלילה של תל אביב

הפריטים שאתם צריכים איתכם במירוץ הלילה
הפריטים שאתם צריכים איתכם במירוץ הלילה
15 באוקטובר 2017

תוכן שיווקי | לאומי קארד

אביזרי ריצה הם הדבר שמבדיל בינינו לאדם הקדמון. צחקו צחקו, אבל בעוד שהסבא רב־רב־רבא הקדמון שלכם נאלץ להסתפק בכיסוי חלציים וכידון כשרדף אחרי ממותות, לכם יש הפריבילגיה לרוץ כמו מכונות משומנות בעזרת אוזניות מבטלות רעש, שרוכים מונעי פדיחות וצמידים חוסכי ארנק. סבא היה גאה. אספנו שישה פריטים שאתם חייבים לקחת איתכם למירוץ הלילה של תל אביב.

חגורת ריצה

חגורת ריצה. צילום מתוך אתר DAA
חגורת ריצה. צילום מתוך אתר DAA

ריצה מאלצת אותנו להתמודד עם כמות הפיצ'פקס הבלתי הגיונית שמשום מה אנחנו חייבים שיהיו על גופנו בכל זמן נתון כאילו אנחנו עבדים לכל מה שנכנס לנו לכיס. מפתחות, טלפון, תעודת זהות, רב־קו, ואם ממש חשוב לכם אז גם החמסה שבירך הרב. שיהיה, למזל. אבל אם תזרקו את כל זה לכיס, המכנסיים שלכם ייפלו כבר בקילומטר השני. בעזרת החגורה האלסטית הדקיקה הזו תוכלו לסחוב את הדברים שאתם באמת חייבים בלי שיכבידו על הכיסים ולהימנע מהפאוץ' המביך והמקפץ.

מחיר: 149 ש"ח
להשיג באתר DAA

אוזניות אלחוטיות

אזניות אלחוטיות. צילום מתוך אתר מרתוניה
אזניות אלחוטיות. צילום מתוך אתר מרתוניה

הדבר האחרון שאתם רוצים לשמוע בזמן שאתם רצים זה אלף אנשים מתנשפים סביבכם ואלפיים כפות רגליים פוגעות בקצב לא מסונכרן בקרקע. זה הזמן שלכם להיות בתוך הרגע ולהתרכז, ומי לעזאזל בכלל מצליח עם כל טפיפות הרגליים האלה מסביב?! אז לפני שתעשו לעצמכם ואן גוך כפול, נסו את האוזניות האלחוטיות האלה ששוקלות רק 37 גר', מחזיקות עד כ־6 שעות והכי חשוב – מבטלות רעשים. שימו את המוזיקה של רוקי ורוצו בשקט מופתי.

מחיר: 630 ש"ח
להשיג באתר מרתוניה

שרוכים שלא נפתחים

שרוכים שלא נפתחים! צילום מאתר Shvoong Shop
שרוכים שלא נפתחים! צילום מאתר Shvoong Shop

אלו סוגי החומרים שמהם עשויים סיוטים של אוהבי ריצה: אתם כבר רואים את קו הסיום, יכולים כבר לטעום את הניצחון המתקתק, אבל פתאום הרצפה מתקרבת במהירות שיא והנה אתם כבר מתגלגלים עליה כמו סבך קוצים שלומיאלי במערבון. זה השרוך, אוי הברוך. אז גם אם הסיוט הגדול לא יתגשם ורק תיאלצו לעצור ולקשור מחדש, זה לא שווה את אובדן הזמן והשוונג. השרוכים האלסטיים לעולם לא יכשילו אתכם בדרך לקו הסיום.

מחיר: 49 ש"ח
להשיג באתר Shvoong Shop

צמיד שחוסך לכם ארנק

הצמיד החכם של לאומי קארד. צילום: יח"צ
הצמיד החכם של לאומי קארד. צילום: יח"צ

הנה בעיה שנוצרה על ידי העולם המודרני וגם נפתרה על ידיו – ריצות הפכו בשנים האחרונות להפנינג נפלא שמאפשר לרצים לרכוש כל מה שרק אפשר לרצות עם סיום ריצה. אבל מי יכול להרשות לעצמו להיסחב עם ארנק לאורך הריצה? אז מכיוון שאתם לא רוצים לשקשק מעשרות אגורות במהלך הריצה, לאומי קארד דאגו לכל האצנים במירוץ הלילה לצמיד תשלום חכם. הצמיד ניתן להטענה מראש ובעזרתו תוכלו לרכוש במתחם המירוץ כל מה שתרצו בלי לשמור כסף קטן בכיס האחורי. מעבר לכך, הצמיד נותן הנחות למחזיקיו בחנויות המתחם והנחות נוספות רק ללקוחות לאומי קארד. אה, וגם הנחה של 20 אחוז על הבירה, כי צריך לסיים את המירוץ ברוח טובה. ריצה נעימה.

מחיר: חינם למשתתפים במירוץ הלילה
להשיג בהרשמה למירוץ. פרטים נוספים באתר לאומי קארד

 

מעקב אורך חיי הנעל

מעקב אורך חיי הנעל. צילום מתוך אתר מרתון ספורט
מעקב אורך חיי הנעל. צילום מתוך אתר מרתון ספורט

הנעליים שלכם סופגות הרבה בזמן ריצה. אל תאשימו אותן שהן נשחקות, גם אתם הייתם מתפוררים אחרי כל כך הרבה הלימות באספלט. לכן כל כך חשוב שתשמרו על הנעליים שלכם כאילו היו כלי רכב ותדעו מתי הגיע הזמן להחליף. הפד המיוחד הזה נצמד לסוליית הנעל ומציג לכם את חיי הסוללה שלה כדי שלא תרוצו עם נעליים פגומות ועייפות. סורי, בניגוד לאייפון, נעל אי אפשר להטעין.

מחיר: 39 ש"ח
להשיג באתר מרתון ספורט

גרבי ריצה מנדפי זיעה

גרביים מנדפות זיעה. צילום מתוך אתר Toesox
גרביים מנדפות זיעה. צילום מתוך אתר Toesox

טוויסט מרענן לקלאסיקה שהם גרבי הריצה מנדפי זיעה – עיצוב מותאם לרגלכם שמתיישב על כל אצבע ואצבע. זה עשוי להרגיש מעט לא נוח במהלך הליכה, אבל מרגע שתאיצו תוכלו להרגיש כיצד חיבוק הגרב הצמוד, לצד הבד הנושם, מאפשרים לכם לדאות על הקרקע. זה גם בהחלט קריטי שכשתורידו את הנעל לא יחשבו שמשאית הזבל הקדימה.

מחיר: 54 ש"ח
להשיג באתר Toesox