פרסי האוכל 2018: בר הקוקטיילים הטוב ביותר בתל אביב

ברי קוקטיילים הם כבר מזמן לא רק טרנד חולף ואלו הם שמונת המקומות הכי שווים בעיר לשתות בהם דרינק מיוחד ומעניין שיעשה לכם כיף

22 בנובמבר 2018

טרנד ברי הקוקטיילים החל לפני כ-5 שנים ונדמה שהוא לא מתכוון לעזוב אותנו בקרוב. אין יותר שמחים מאיתנו, כי תנו לנו אלכוהול מתקתק ומפונפן ואנחנו בעננים. אלו הם 8 ברי הקוקטיילים המנצחים של העיר, שתמיד תמצאו בהם דרינק מעניין.

223

הבר (הממוקם בחלל של הזינגר המיתולוגי) הוא אחד מברי הקוקטיילים הוותיקים בעיר, ובוודאי אחד המובילים שבהם. האלכוהול מקבל מקום של כבוד, הקוקטיילים מושקעים ומהוקצעים, העיצוב בסגנון בורדל בגווני בורדו מפתה ועל הכל מנצח אחד המיקסולוגים המרתקים בעיר- אריאל לייזגולד.

אימפריאל

לא בכדי הוכתר האימפריאל על ידי "Drinks International Magazine" כבר הטוב ביותר במזרח התיכון. מאז שנפתח בקיץ 2013 הוא מתחזק את טרנד הקוקטיילים המהוקצעים ואת גאוות היחידה התל אביבית עם תפריט משקאות קוסמופוליטי בניצוחם של המיקסולוגים בר שירה, גלעד לבנת ודרור אלתרוביץ'. בשעות 18:00־20:00 כל הקוקטיילים מוגשים בחצי מחיר, כך שאפילו סטודנטים מהפקולטה למדעי הרוח יכולים להתרווח על ספות העור הרחבות ולשחק אותה דון דרייפר בהוואי.

אימפריאל. צילום: בן יוסטר
אימפריאל. צילום: בן יוסטר

בל בוי

בר הקוקטיילים של אריאל לייזגולד ואבירן אבידן (אנשי 223) במלון ברדיצ'בסקי הוא קודם כל ממתק לעיניים. הוא מעוצב כחלל רדוף רוחות מראשית המאה הקודמת עם וילונות קטיפה כבדים, בקבוקוני זכוכית עתיקים, היפופוטמים מעור המתפקדים כהדומי רגליים ועגלת תינוקות ישנה המשמשת להגשה. הקוקטיילים המוקפדים נרקחים על ידי ברמנים בעניבות פפיון, ונראה שהשמועה על מות הסקס אפיל המהוגן עדיין לא הגיעה לכאן. תוסיפו בראנץ' אגדי ומפתיע ויש לנו חבילה מנצחת.

בל בוי. צילום: בן יוסטר
בל בוי. צילום: בן יוסטר

ג'אספר ג'ונס

ברוכים הבאים לג'אספר ג'ונס. בכניסה תפגשו את ג'ונס: בר שכונתי קלאסי עם אווירה מפונפנת, ובבק־דור, אם אתם בני מזל ויכניסו אתכם, תמצאו את ג'ספר: בר קוקטיילים ברוח התקופה, כלומר ברמנים בחליפות וסינרי עור שמפליאים בשקשוקים באוויר. הבעלים הם אנשי הלילה צחי בן עמרם, אסף "שופי" ביר ועידן לוין, והאגדה מספרת שנבחרת העובדים של מועדון הברקפסט נוהגת לבקר ולפרק פה את הבר בסוף כל משמרת.

 

דאבל סטנדרט

היתרון הראשון של הבר של המיקסולוג יותם שילה הוא הלוקיישן בפינת דיזינגוף נורדאו. השולחנות גולשים למדרכה ואיתם האווירה השמחה, וגם מי שלא תכנן עוצר ונכנס. התוצאה היא אוכלוסיה הטרוגנית שגורמת לכך שדי מהר מרגישים כאן בבית. עוד נשנוש מהתפריט ועוד קוקטייל בפרזנטציה מקורית – בלאדי מרי בשקית עירוי למשל – ותכף מגיע הבוקר.

דאבל סטנדרט
דאבל סטנדרט

 

לה אוטרה

הבר החל את דרכו כמסעדה מקסיקנית של קבוצת האימפריאל, אך מזמן הפך באופן רשמי לבר קוקטיילים. כמו אחיו המעונב יותר שמעבר לדלת (האימפריאל), גם כאן תמצאו קוקטיילים מושקעים באווירה משוחררת יותר לצד תפריט מקסיקני קליל, שמתלווה באופן מושלם למשקאות.

לה אוטרה, צילום: בן יוסטר
לה אוטרה, צילום: בן יוסטר

לייבררי בר בנורמן

22 מקומות ישיבה ועוד שישה מקומות על הבר שמורים לאורחי מלון נורמן ועוד כמה אולגרכים צמאים שזקוקים לדרינק בשם הי קומישינר. הקוקטייל מכיל וורמוט צרפתי וגרנד מרנייה ומתומחר באופן צנוע ואקסקלוסיבי ב- 270 שקלים. כן, כן לשם הליבררי בר שואף. העיצוב הקלאסי יעיף את יושבי הבר לשנות העשרים של המאה הקודמת במחלקה ראשונה פלוס פלוס.

לייבררי בר בנורמן. צילום: אנטולי מיכאלו
לייבררי בר בנורמן. צילום: אנטולי מיכאלו

ספייס האוס

אחד מברי הקוקטיילים הותיקים בעיר, שנפתח בגל הגדול של טרנד הקוקטיילים, הספייס האוס ממשיך להיות אהוד ורלוונטי גם היום בזכות העיצוב הקלאסי שיזרוק אתכם בערך 100 שנה אחורה, וגם בזכות הקוקטיילים המעולים והאווירה הסקסית שנמצאים שם בזכות שיתוף הפעולה של כמה מגדולי אושיות הברים בעיר: אריאל לייזגולד, אבירן אבידן, יותם שילה ואליאב בן חמו שהקימו את המקום.

ספייס האוס. צילום: בן קלמר
ספייס האוס. צילום: בן קלמר