פרסי האוכל 2019: השף קונדיטור/ית הכי טוב/ה בתל אביב

בסוף כל תפריט מסעדה מתחבא גם תפריט קינוחים עליו אחראי קונדיטור המסעדה, ואלו הם הקונדיטורים והקונדיטוריות הכי טובים של השנה

13 בנובמבר 2019

אור אמיר – OCD

אמיר הצעירה הגיעה ל-OCD אחרי סטאז'ים בפריז ועבדה בארץ עם השוקולטיירית הנחשבת איקה כהן. בשנה האחרונה היא משלבת כוחות עם רז רהב במסעדה שלו, ומאמצת את הרעיונות הגדולים והמופרעים שלו לקינוחים מיוחדים ומעוררי השראה שמשתנים באופן תכוף.

אור אמיר
אור אמיר

ברק כהן – מגזינו 

לא מעט לקוחות מגיעים למגזינו בשביל הקינוחים של ברק כהן. הוא מציג אותם פה בוויטרינה גדולה ועמוסה בעוגות, ויש מי שמחשיבים את פאי הלימון-פיסטוק ואת הקראק פאי שלו לטובים בעיר.

ברק כהן, מגזינו. צילום: איליה מלניקוב
ברק כהן, מגזינו. צילום: איליה מלניקוב

הילי גרינברג – אלנה 

גרינברג עברה דרך ארוכה במסעדות העיר, עם תקופות בשולחן, בינדלה ומשייה לפני שהתמקמה באלנה, שם היא רוקחת קינוחים שמתאימים לתפריט המקומי של המסעדה, כמו טארט לימון או טקסטורות שקדים עם בצק פילו.

 

מיכל בוטון – הבסטה 

בוטון היא אחת הקונדיטוריות המוערכות בעיר, ובבסטה היא נותנת חופש לכל היצירות הכי משוגעות שלה, שכמעט תמיד כוללות שילובים מופלאים בין מתוק ומלוח או רכיבים שבדרך כלל לא מופיעים במאפים וקינוחים.

מיכל בוטון. (צילום: חיים יוסף)

שגיא מלר – קפה נורדוי

אחרי תקופה באימפריית R2M של רותי ברודו, מלר הפך לקונדיטור של קפה נורדוי, ובתקופה קצרה יחסית הצליח להיות מזוהה עם כמה וכמה קינוחים ובראשם עוגת הגבינה המושלמת של המסעדה. בחודשים האחרונים הוא גם אחראי על כל המאפים הצבעוניים של נורדיניו, ששורפים לכולנו את פיד האינסטגרם.