בר הקוקטיילים הכי טוב בתל אביב

אימפריאל, בל בוי, ג'ספר, דאבל סטנדרט, לה אוטרה, קוקטייל אנד דרימס או 223: איפה מערבבים את הקוקטיילים הכי טובים בעיר?

8 בנובמבר 2017

vote

אימפריאל

לא בכדי הוכתר האימפריאל על ידי "Drinks International Magazine" כבר הטוב ביותר במזרח התיכון. מאז שנפתח בקיץ 2013 הוא מתחזק את טרנד הקוקטיילים המהוקצעים ואת גאוות היחידה התל אביבית עם תפריט משקאות קוסמופוליטי בניצוחם של המיקסולוגים בר שירה, גלעד לבנת ודרור אלתרוביץ'. בשעות 18:00־20:00 כל הקוקטיילים מוגשים בחצי מחיר, כך שאפילו סטודנטים מהפקולטה למדעי הרוח יכולים להתרווח על ספות העור הרחבות ולשחק אותה דון דרייפר בהוואי.

אימפריאל

אימפריאל. צילום: בן יוסטר
אימפריאל. צילום: בן יוסטר

בל בוי

בר הקוקטיילים של אריאל לייזגולד ואבירן אבידן (אנשי 223) במלון ברדיצ'בסקי הוא קודם כל ממתק לעיניים. הוא מעוצב כחלל רדוף רוחות מראשית המאה הקודמת עם וילונות קטיפה כבדים, בקבוקוני זכוכית עתיקים, היפופוטמים מעור המתפקדים כהדומי רגליים ועגלת תינוקות ישנה המשמשת להגשה. הקוקטיילים המוקפדים נרקחים על ידי ברמנים בעניבות פפיון, ונראה שהשמועה על מות הסקס אפיל המהוגן עדיין לא הגיעה לכאן.

בל בוי

קוקטיילים מעוצבים לעילא. בל בוי. צילום: בן יוסטר
קוקטיילים מעוצבים לעילא. בל בוי. צילום: בן יוסטר

ג'אספר

ברוכים הבאים לג'ספר ג'ונס. בכניסה תפגשו את ג'ונס: בר שכונתי קלאסי עם אווירה מפונפנת, ובבק־דור, אם אתם בני מזל ויכניסו אתכם, תמצאו את ג'ספר: בר קוקטיילים ברוח התקופה, כלומר ברמנים בחליפות וסינרי עור שמפליאים בשקשוקים באוויר. הבעלים הם אנשי הלילה צחי בן עמרם, אסף "שופי" ביר ועידן לוין, והאגדה מספרת שנבחרת העובדים של מועדון הברקפסט נוהגת לבקר ולפרק פה את הבר בסוף כל משמרת.

ג'אספר

ג'אספר (מתוך עמוד הפייסבוק של הבר)
ג'אספר (מתוך עמוד הפייסבוק של הבר)

דאבל סטנדרט

היתרון הראשון של הבר של המיקסולוג יותם שילה הוא הלוקיישן בפינת דיזינגוף נורדאו. השולחנות גולשים למדרכה ואיתם האווירה השמחה, וגם מי שלא תכנן עוצר ונכנס. התוצאה היא אוכלוסיה הטרוגנית שגורמת לכך שדי מהר מרגישים כאן בבית. עוד נשנוש מהתפריט ועוד קוקטייל בפרזנטציה מקורית – בלאדי מרי בשקית עירוי למשל – ותכף מגיע הבוקר.

דאבל סטנדרט

אינפוזיה בדאבל סטנדרט. צילום: זיו כהן
אינפוזיה בדאבל סטנדרט. צילום: זיו כהן

לה אוטרה

הבר החל את דרכו כמסעדה מקסיקנית של קבוצת האימפריאל, אך לפני יותר משנה הפך באופן רשמי לבר קוקטיילים. כמו אחיו המעונב יותר שמעבר לדלת (האימפריאל), גם כאן תמצאו קוקטיילים מושקעים באווירה משוחררת יותר לצד תפריט מקסיקני קליל, שמתלווה באופן מושלם למשקאות.

לה אוטרה

תפריט הקוקטיילים החדש של לה אוטרה. צילום: בן יוסטר
תפריט הקוקטיילים החדש של לה אוטרה. צילום: בן יוסטר

Cocktails And Dreams

המקום שייך לבחור צעיר בשם דניאל דרי, שאולי תזהו אותו מהתקופה שבה עמד מאחורי הבר בטפאו, שם התאהב בעולם האלכוהול והקוקטיילים או מהתקופה שבה ניהל את הבר במסעדת אוזריה. הבר החדש מציע קוקטיילים עונתיים שיישתנו לפי מצאי פירות העונה, לפי מזג האוויר ובעיקר לפי מצב הרוח של דרי. בין הקוקטיילים תמצאו את ה"גויאבות"- וודקה, קמפרי, סירופ גויאבות ביתי וגויאבות מקורמלות, ו"בלאדי מרי" – עם עגבניות טריות, שום ,שמן זית, פלפל שחור, טבסקו ורוטב צדפות.

Cocktails And Dreams

Cocktails and Dreams
Cocktails and Dreams

223

הבר (הממוקם בחלל של הזינגר המיתולוגי) הוא אחד מברי הקוקטיילים הוותיקים בעיר, ובוודאי אחד המובילים שבהם. האלכוהול מקבל מקום של כבוד, הקוקטיילים מושקעים ומהוקצעים, העיצוב בסגנון בורדל בגווני בורדו מפתה ועל הכל מנצח אחד המיקסולוגים המרתקים בעיר- אריאל לייזגולד.

מאייר סמאש ב-223. צילום: שרית גופן
מאייר סמאש ב-223. צילום: שרית גופן