חכו לנו ברחבה: המועדונים והברים צפויים להיפתח בשבוע הבא

שר הבריאות ואיגוד הברים והמועדונים סיכמו על פתיחת חיי הלילה החל מראשון הבא - בהתאם למתווה תו הירוק. בקיצור: תוכלו לרקוד לפני הבחירות (והלוואי שגם אחרי)

מועדון הבלוק (צילום: גוני ריסקין)
מועדון הבלוק (צילום: גוני ריסקין)

אנחנו יודעים שהמתנתם לזה לא מעט, והנה זה (כנראה) קורה: שר הבריאות יולי אדלשטיין ונציגות איגוד הברים והמועדונים סיכמו על פתיחתם לפי מתווה התו הירוק בפעימה הקרובה. במלים אחרות – כבר ביום ראשון הקרוב (ה-21 לחודש) המועדונים והברים ייפתחו למחוסנים.

מדובר בחדשות משמחות ביותר, אבל חשוב להניח כוכבית קטנה: מי שמיהר לשלוח את ההודעה הוא השר עצמו, והיא שוגרה שבוע וחצי לפני הבחירות. כך או אחרת אנחנו מאוד נשמח לרקוד שוב בבלוק (או בכל מקום אחר).

"מדינת ישראל בדרכה לצאת ממשבר הקורונה. היום, לראשונה מזה זמן רב, מקדם ההדבקה ירד אל מתחת ל-0.8. גם מספר החולים קשה יורד. זאת הודות ל-5 מיליוני הישראלים שיצאו להתחסן", מסר השר אדלשטיין. "במצב תחלואה כזה הגיע הזמן לאפשר גם פתיחת מועדונים. אני מקווה שהם יקפידו באופן מלא על התו הירוק ועל המתווה שמשרד הבריאות יגבש".

מנציגות האיגוד נמסר כי "אנו מודים לשר הבריאות ומשרדו שנענו לקריאתנו, הבינו את העוול שהענף חווה ופתחו את המועדונים. אנו קוראים לבעלי המועדונים והברים וציבור הבליינים לשמור על ההנחיות וללכת להתחסן".