צדק תחבורתי: Uber יפעילו את שירות התחבורה השיתופית בחינם במשך סופ"ש אחד

חברת Uber תפעיל במהלך הסופ"ש הקרוב (13-15.11) את השירות UberX, שירות תחבורה שיתופית המתבסס על נהגים פרטיים

11 בנובמבר 2014

במהלך הסופ"ש הקרוב יפעילו בחברת Uber את השירות המסקרן UberX, שירות תחבורה השיתופית, למשך סופ"ש אחד באזור תל אביב. השירות, שיפעל במשך 48 שעות החל מיום חמישי הקרוב (13.11) בשעה 20:00 ועד מוצ"ש (15.11) ב-20:00, יספק שירות הסעות באמצעות רכבים פרטיים של מתנדבים אשר עברו הכשרה ייעודית לכך על ידי נציגי החברה, אשר מנדבים את זמנם בשביל הפעילות. הזמנת הנסיעות בסוף השבוע תתאפשר דרך האפליקציה של Uber כאשר כל נוסע יוכל לבחור האם הוא מעונין להזמין מונית (uberTAXI) או רכב פרטי (uberX).

uberX free weekend2

"מאז שהשקנו את האפליקציה בישראל לפני 11 שבועות, כולם מדברים איתנו ומתעניינים בשירות uberX ובתחבורה שיתופית בכלל" מסביר מנכ"ל Uber בישראל, יוני גריפמן, "לכן החלטנו לפתוח את השירות בצורה חד פעמית למשך 48 שעות, כדי שהציבור יוכל להתנסות, לחוות ולהחליט בעצמו. בגלל שעדין לא מדובר בהשקת השירות בארץ, כל הנסיעות יהיו בחינם".

שירות ה-UberX מאפשר הזמנת נסיעה באמצעות אפליקציה בדומה ל-GetTaxi, רק שבמקום נהג מונית מולכם יעצור נהג רגיל, לרוב ברכבו הפרטי, ויקח אתכם לכל מקום שתבחרו. השירות יהיה זול יותר ממונית רגילה, כך שהלקוח מרוויח את ההפרש, והנהג מתוגמל בהכנסה צדדית חביבה וחוויה יחודית שתיתן לו להרגיש כמו נהג מונית ליום אחד.