בצוותא ננצח: הופעות מוזיקה לייב מהמרתף הכי איקוני בתל אביב

קול שטוב לשמוע. סיון טלמור (צילום: אורית פניני)
קול שטוב לשמוע. סיון טלמור (צילום: אורית פניני)

עולם המוזיקה כבר מגויס לטובת הופעות מול חיילים ומפונים וכל מי שצריך, ועכשיו גם לטובת מי שנשארים בבית: מועדון צוותא החל לשדר ברשתות הופעות חיות יומיות מהמרתף התל אביבי המפורסם. שי המבר, סיון טלמור וגאיה כבר בלו"ז של השבוע

22 באוקטובר 2023

עולם המוזיקה התגייס בשבועיים האחרונים על מלא לטובת המאמץ האזרחי בעורף ובחזית, ומיטב המוזיקאים והמוזיקאיות חורשים את הארץ מדרום לצפון, חלקם נותנים חמש או שש הופעות ביום, הכל כדי להביא מעט אור ורוך מוזיקלי למפונים, לניצולים, לחיילים, לפצועים, למשפחות החטופים והנעדרים ובעצם לכל מי שצריך. ועכשיו גם למי שצריכים כי הם תקועים כבר 16 יום בבית.

מועדון צוותא, שממוקם במרתפי לונדון מיניסטור מאז 1972 וכבר שימש בימת תרבות בלא מעט מלחמות, החל לשדר הופעות חיות מקוונות באיכות גבוהה מהאולם האיקוני שלו, כולן פתוחות ללא תשלום לקהל הרחב, תחת הכותרת "כולנו בצוותא". התיאטרון יארח זמרים, זמרות והרכבים בסגנונות שנים, כשהדגש מן הסתם הוא על קולות שיודעים לספק נחמה קטנה.

כאן קורה הקסם. צוותא (צילום: www.pikiwiki.org.il, מתוך אתר פיקיויקי)
כאן קורה הקסם. צוותא (צילום: www.pikiwiki.org.il, מתוך אתר פיקיויקי)

מיזם ההופעות החיות של צוותא, תחת הכותרת "כולנו בצוותא", יצא לפועל בשיתוף מיזם "IsraelAid" של חברת התוכן החינוכי Nobook.ai וקהילת Tech4Ed בראשותו של אבישי רות, שהעמידו גב טכנולוגי חזק לטובת שידור הופעות באיכות סאונד ותמונה גבוהות מהממוצע המקובל. המופעים יועברו בשידור חי בעמוד הפייסבוק של "צוותא" וכן בעמודים הרשמיים של האמנים המופיעים. לוח ההופעות לימים הבאים נבנה ויתעדכן בעמוד הפייסבוק של צוותא. לפניכם הלו"ז הנאה שהתגבש שם בינתיים לשבוע הקרוב:

ראשון 22.10
16:00 גאיה – לב אל לב
18:00 ואב וחברים – הופעה שהיא הפעלה!

שני 23.10
12:00 הרכב קאמרי
19:00 שי המבר

שלישי 24.10
18:00 סיון טלמור

חמישי 25.10
12:00 – ליה פרלוב