היי תל אביב: צ'יזקייק פקטורי באה לחלק לכם 1,000 עוגות במתנה

מותג העוגות האמריקאי יגיע לגינדי ביום רביעי הקרוב עם חלוקה של אלף עוגות אישיות לכבוד פתיחת הסניף הראשון בתל אביב

צ'יזקייק פקטורי. צילום: יח"צ
צ'יזקייק פקטורי. צילום: יח"צ
28 בדצמבר 2017

עוגת הצ'יז קייק פקטורי הראשונה בעולם נאפתה במרתף ביתם של אוסקר ואוולין אוברטון בדטרויט. ב-1972 פתחו בני הזוג מאפייה מקצועית בלוס אנג'לס, והפכו לאחד המותגים הכי אמריקאיים שיש. כיום עם למעלה ממאתיים סניפים בעולם, הם מציעים קולקציית עוגות שלא נועדה לבעלי לב חלש. האמריקן צ'ייז קייק הקלאסית היא עוגת גבינה קרמית, דחוסה, כבדה, ומתוקה פי מיליון ממה שזכור לכם מימי קפולסקי העליזים, וזהו סוד קסמה.

ישראלים שרגילים לעוגות גבינה אווריריות אפויות, או לעוגות גבינה ביסקוויט ענוגות צפויים ללקות בהלם, זאת לא עוגת גבינה של אמא שלכם, וגם לא כזאת של פטיסרי. גבינות האמריקן צ'יז קייק הקלאסיות מתבססות על כמויות אדירות של גבינה באחוזי שומן גבוהים במיוחד. העוגה מצוינת למכורי הז'אנר שהתרגלו אליה בארצות הברית. 

צ'יז קייק פקטורי. צילום: יח"צ
צ'יז קייק פקטורי. צילום: יח"צ

הזכיין המקומי הביא את העוגות לראשונה לקניון שרונים בנובמבר האחרון וזכה להתנפלות אכזרית של הקהל שלא הותיר הרבה מהעוגות. ביום רביעי הקרוב יפתח הזכיין את הסניף התל אביבי מתוך הבנה שייתכן שהקהל התל אביבי יתגלה כפחות גרופי מהפרובינציה שהתלהבה מהאטרקציה האמריקאית.

צ'יז קייק פקטורי. צילום: יח"צ
צ'יז קייק פקטורי. צילום: יח"צ


העוגות מגיעות קפואות מארצות הברית, כך שהן מקוריות לחלוטין. בקולקציה 14 סוגי עוגה, בניהם, רד וולווט, עוגת שכבות עם פאדג' וגבינה שוקולד שנקראת טוקסידו, עוגת גבינה ריבת חלב, ונוספות, אבל אחרי טעימה של מערכת טיים אאוט הוחלט להמליץ שאם אתם כאן נסו רק את הקלאסית, השאר פחות משכנעות. (100-220 ש"ח לעוגה שלמה בהתאם לקוטר שלה, 30 ש"ח לפרוסה)

צ'יז קייק פקטורי, דה פקטורי שופ, רביעי 03.01.18 17:00, קניון TLV

החשמונאים 96, תל אביב  072-3272470