צ'ייסר עם ערך מוסף: היוזמה שתעשה לכם את פורים

רוצים לפרגן לעצמכם בעוד צ'ייסר? בפורים הקרוב תהיו פטורים מרגשי האשם הנלווים. יוזמה של קבוצת NOX תאפשר לכם גם לדפוק את הראש, וגם לתרום לבעלי מוגבלויות

Photo courtesy of PR
Photo courtesy of PR

קבוצת NOX, מהקבוצות המובילות בחיי הלילה התל אביביים ("מנדלימוס", "זו ביזו"), עומדת מאחורי יוזמה שתצליח להפוך את פורים לשמח יותר גם בשבילכם, וגם בשביל אנשי בית איזי שפירא התומך בבעלי מוגבלויות. במסגרת היוזמה תשעה ברים בתל אביב (זו ביזו, ואליום, קנטה, בירגארדן, מנדלימוס, רובי בר, מרקיד ומורפיום קלאב) יציעו במהלך סוף השבוע של פורים (24-26.3) צ'ייסרים ב-10 ש"ח בלבד, כאשר כל ההכנסות מהמכירות הללו ייתרמו לבית איזי שפירא.

סיגל וינטר, מנהלת היחידה לפיתוח משאבים וקשרי ציבור ישראל, בית איזי שפירא, אומרת: "מועדונים וברים בתל-אביב הם מוקד משיכה לעיר לכל תושבי ישראל וחלק בלתי נפרד מהתרבות וההווי של העיר והם תורמים לאיכות ולשמחת חייהם של עשרות אלפים מבלים. אנו מודים מאוד לקבוצת NOX, על היוזמה הברוכה".

מנדלימוס, צילום: יח"צ
מנדלימוס, צילום: יח"צ

קבוצת NOX מסרה ל-Time Out: "זהו כיף גדול עבורנו לעזור כך לבית איזי שפירא ואנו מקווים ששיתוף הפעולה בינינו יימשך עוד שנים רבות. אנו מזמינים את כולם לצאת לבלות, לחגוג את החג ולתרום".