צ'יפס נעשה כבר בבית: מה חשבנו על המשלוח של קופי בר

"תפריט המשלוחים מצומצם כמעט כמו המסעדה ב'בלי סודות' שמגישה רק מרק". בדקנו את קופי בר והצלחנו להפיק הנאה פולנית. פרוייקט המשלוחים של תל אביב

המשלוח של קופי בר (צילום: אנטולי מיכאלו)
המשלוח של קופי בר (צילום: אנטולי מיכאלו)
26 בינואר 2016

מיד אחרי שהגרלתי את הקופי בר מהכובע של הפרויקט הזה, זממתי להזמין מולים מרינייר, מתוך ההנחה שיש להם מנה כזאת, שכן בעלי המקום (רותי ומתי ברודו) מחזיקים גם בבראסרי שמתהדר בצדפות הטובות בעיר. לנגד עיניי ראיתי את עצמי צופה ברוני דניאל ב"אולפן שישי" ודופק אותם, מול אחר מול. התמונה הזאת נראתה לי קצת חזירית אבל פאק איט, בשביל זה אני עיתונאי.

אבל כשנכנסתי לאתר הקופי בר גיליתי שתפריט המשלוחים מצומצם מאוד, כמעט כמו המסעדה ב"בלי סודות" שמגישה רק מרק. מתפריט המסעדה סוננו החוצה כל המנות שלא באות טוב בפורמט של קופסת פלסטיק. מזל שההמבורגר נשאר בפנים.

מה הזמנו
"ארוחת ערב מלאה" לשישי בערב שכוללת המבורגר 220 גר', תפוחי אדמה עם בצל, סלט קיסר למנה ראשונה ופאי תפוחים לקינוח (100 ש"ח). הסירוב להגיש צ'יפס לצד ההמבורגר קצת מוזר. הבחורה שלקחה את ההזמנה הבטיחה: "תפוחי האדמה עם הבצל הם כמו צ'יפס". הם לא.

כמה חיכינו
קצת יותר משעה.

מה הגיע
המבורגר שמנמן בקופסת פלסטיק, קומץ תפוחי אדמה חתוכים גס עם בצל בקופסה קטנה, שלושה עלי חסה שעליהם מכל רוטב קיסר, פרמזן, קופסה להרכבה עצמית של הסלט ופרוסה נדיבה של פאי תפוחים מעולה. פתחתי את שקיות המשלוח ורטנתי לעצמי כמו זקן ששוב שכחו להביא לו קטשופים, ורק בסוף הארוחה גיליתי שהדבר שחשבתי שהוא מגבון לח עבה במיוחד הוא בעצם חבילת רטבים. נראה לי שצברתי יותר מדי שעות רוני דניאל.

בשורה התחתונה
ההמבורגר טוב מאוד, ברמה של הוולפנייטס, שני רק לוויטרינה. אבל הוא הגיע קר וזה פגם משמעותית בחוויה. העובדה שלמרות הקור הצלחתי ליהנות גרמה לי לחשוב איך הייתי מתענג אם ההמבורגר אשכרה היה מגיע חם, ואני לא אוהב להרגיש פולני.

מתי? שישי, 19:30
איך ההזמנה? טלפונית 6889696־03
אפשר גם דרך  coffeebar.co.il
זמני המשלוחים: ראשון־חמישי 12:00־23:00, שישי 17:00־23:00, שבת 12:00־23:00
אזור חלוקה: תל אביב, גבעתיים (אזור חלוקה מוגבל)
מינימום הזמנה: 50 ש"ח
דמי משלוח: אין, ויותר מזה – אפשר לשלם טיפ באשראי