להקת הדאנס-Pאנק !!! (צ'יק צ'יק צ'יק) תופיע בישראל

אחרי ששרדה את גל הדאנס-Pאנק של העשור שעבר, הוציאה את אלבומה השישי והמשובח השנה ונותרה רעבה לעוד, מגיעה להקת !!! (צ'יק צ'יק צ'יק) לראשונה להופעה בתל אביב

!!! (צ'יק צ'יק צ'יק). צילום: יח"צ
!!! (צ'יק צ'יק צ'יק). צילום: יח"צ
14 בדצמבר 2015

להקת הדאנס-Pאנק האמריקאית !!! (צ'יק צ'יק צ'יק) תגיע להופעה אחת בישראל, שתתקיים ב-12 במרץ במועדון התיאטרון ביפו. 100 הכרטיסים הראשונים להופעה ימכרו במחיר מוזל של 199 ש"ח, כשלאחר מכן יעלה מחירם ל-229 ש"ח. על ההופעה אחראית חברת ההפקות פרוגסטייג', שהפיקה בין השאר את הופעותיהם בישראל של דאמו סוזוקי, Swans ואחרים.

עדכון (1.3.16): הופעתה של !!!, שהייתה אמורה להתקיים ב-12 במרץ במועדון התיאטרון נדחתה ביום אחד ותתקיים ב-13 במרץ במועדון ההוואנה קלאב. מחברת ההפקה פרוגסטייג' נמסר כי "עקב בעיה בטיסה של אחד מחברי הלהקה – ההופעה עוברת תאריך ומיקום (מכיוון שה 13 לא פנוי במועדון התיאטרון)".

הלהקה הוקמה ב 1996 בסקרמנטו, קליפורניה על ידי הסולן ניק אופר כאיחוד של שלושה הרכבים מקומיים: Black Liquorice ו-Popesmashers ו-The Yah Mos. הרעיון היה לשלב דיסקו, Fאנק ודאנס עם השירה האגרסיבית יותר של אופר – שהגיע מסצנת ההארד קור הניו יורקית. לימים תחשב צ'יק צ'יק צ'יק לאחת מהלהקות הבולטות של גל הדיסקו-Pאנק האלקטרוני שפרץ בעשור הקודם, לצד שמות דוגמת אל.סי.די סאונדסיסטם, דה רפצ'ור ודטה רוק. אך בניגוד לרובן, היא הייתה שם לפני ונותרה אחרי. וזאת למרות טרגדיות שפקדו אותה.

אחרי שהמתופף הראשון שלה מת בתאונת דרכים, הוציאה הלהקה ב-2007 את מה שהפך לאלבומה המצליח ביותר "Myth Takes", אשר זכה לביקורות משבחות. הסינגל והקליפ לשיר הנושא הפכו לאחד הלהיטים הגדולים של הלהקה ולאחד השירים שיותר מזוהים איתה, כשגם הסינגל "Must Be The Moon" זוכה להצלחה ביקורתית ומסחרית. ב-2010 מתופף נוסף שלהם הלך לעולמו אחרי שנפל לפיר של מעלית.

עושה רושם שללהקה פחות חשוב להיות חלק מסצנה וז'אנר מסויימים כמו שהם פשוט בענין של להמשיך לעשות מוזיקה מרקידה שמשלבת את הסגנונות המגוונים האהובים עליה. בראיון מלפני שנתיים לטיים אאוט אמר סולן הלהקה, ניק אופר ש"כולם מופתעים שאנחנו עדיין כאן ושואלים אותנו למה (…), אני מניח שכשהכיף ייגמר אני אמצא משהו אחר לעשות אבל אני לא מכיר שום דבר שמשתווה להרגשה הזאת".