קאמבק: הקלאב מאטה חוזר לישראל

קצת יותר משנה אחרי היעלמותו מהמדפים, הקלאב מאטה חוזר השבוע לישראל. איפה תמצאו אותו?

קלאב מאטה
קלאב מאטה
27 בנובמבר 2014

אחרי שנה בה שנעדר לחלוטין מהמדפים, חוזר העירה בימים אלה הקלאב מאטה – משקה קל, עתיר קפאין ומעורר. המשקה הגרמני נמכר בעבר בברים ובמרכולים וצבר קהל מעריצים נאמן, אך נעלם מהמדפים באוקטובר 2013. הסיבה – שינוי בתקנים ובנהלים במשרד הבריאות. ממשרד הבריאות נמסר באותם ימים: "קיימת חובת סימון במשקאות המכילים רמות גבוהות של קפאין, וכן סימון אזהרות והגבלות: 'לא מומלץ לנשים בהריון וילדים עד גיל 12'. על חברה המייבאת משקה עם רמות קפאין גבוהות לעמוד בדרישות הסימון".

הסימון שביקש משרד הבריאות אמנם נשמע פשוט, אך התהליך נמשך למעלה משנה, כפי שמסביר המייבא הרשמי של המשקה, לואי זאהר: "התחושות מצוינות. המשקה פופולרי מאוד בתל אביב, אנשים רבים השתוקקו לרגע זה, והתגעגעו אליו. במיוחד חבר'ה שמגיעים מברלין, פוגשים שם את המשקה ומחפשים אותו כאן בארץ".

כעת, עם שובו לעיר, ניתן יהיה למצוא את המשקה במועדונים ופאבים בעיר, בהם הבלוק, דלי ואנה לולו, וכן בסניפי סופר יודה. בסבב הנוכחי הוא יגיע בבקבוקים של 330 מ"ל, ובשנה הבאה גם בבקבוקים של חצי ל'. בעבר נמכר המשקה רק בתל אביב, אך בקרוב ניתן יהיה למצוא אותו גם בחיפה. זאהר מוסיף גם רמז לבאות: "יש מוצר נוסף, פופולרי מאוד בצרפת, שאנחנו במשא ומתן מתקדם על ההבאה שלו לארץ. אנחנו מקווים שהוא יהיה הלהיט הבא".