קארדי בי מחקה את האינסטגרם שלה: "ספגתי הרבה חרא אחרי הגראמי"

הראפרית פרסמה סרטון טעון שבו היא עונה לכל מי שטענו שלא הגיע לה לזכות בגראמי על אלבום הראפ הטוב ביותר. "עבדתי קשה על האלבום המזדיין שלי"

קארדי בי מופיעה בגראמי 2019 (צילום: Getty Images)
קארדי בי מופיעה בגראמי 2019 (צילום: Getty Images)
12 בפברואר 2019

קארדי בי מחקה את חשבון האינסטגרם שלה, יום וחצי אחרי שעשתה היסטוריה והייתה לאשה הראשונה שזוכה בגראמי על אלבום הראפ הטוב ביותר. הסיבה למחיקה היא עלבונות שהופנו אליה אחרי הזכייה של “Invasion of Privacy”.

קצת לפני שמחקה את עקבותיה הוירטואליים מהרשת החברתית, קארדי בי פרסמה סרטון טעון רגשית שבו היא עונה לכל מי שטענו שהפרס לא מגיע לה. "זה לא הסגנון שלי לרדת על אנשים כדי להרים לאחרים… אני לא תומכת בדרך הזאת", פתחה את הווידאו. "אבל ספגתי הרבה חרא היום, ראיתי הרבה בולשיט היום וראיתי הרבה בולשיט אתמול בלילה. ונמאס לי מהחרא הזה. עבדתי קשה על האלבום המזדיין שלי".

קארדי בי מקבלת את פרס אלבום הראפ הטוב ביותר, כשלצדה אופסט (צילום: Getty Images)
קארדי בי מקבלת את פרס אלבום הראפ הטוב ביותר, כשלצדה אופסט (צילום: Getty Images)

>> גראמי: קארדי בי ריגשה, הנאום שנקטע ושערוריית ההברזות

קארדי פירטה את כל העבודה שהושקעה ב“Invasion of Privacy”, והדגישה שעשתה הכל בזמן שהיא בהיריון. "אני זוכרת שבשנה שעברה, כשלא זכיתי עם ‘Bodak Yellow’, כולם היו כזה, 'זלזלו בקארדי, זלזלו בקארדי'. אז השנה זאת בעיה מחורבנת?", המשיכה. "האלבום הזה קיבל פעמיים פלטינה. בכל טבלה הוא נכנס ל־10 הגדולים… קרעתי את התחת, נעלתי את עצמי באולפן במשך שלושה חודשים, ואז הלכתי לישון במיטה שלי, לפעמים למשך ארבעה ימים ברצף, בהיריון. חלק מהשירים בכלל לא יכלו להיכנס לאלבום בגלל שהאף שלי היה סתום מההיריון".

הסיפור הזה הוא חלק מכמה אירועים שהתרחשו אחרי הגראמי. אתמול ניקי מינאז' ביטלה את השתתפותה בפסטיבל BET Experience (שגם עורך תחרות פרסי מוזיקה) שייערך הקיץ, בו היא הייתה אמורה להיות הדליינרית לצד קארדי בי. הסיבה: חשבון הטוויטר של הפסטיבל פרסם פוסט מעליב על חוסר ההכרה במינאז' בגראמי.