קבוצות הפייסבוק הכי טובות לחיפוש דירה בתל אביב

נכון, יש יד 2, אבל בסוף הדירות הטובות באמת מגיעות מהפייסבוק. אלו הקבוצות הכי טובות למציאת דירת החלומות

עונת החיפושים הרשמית התחילה ואיתה המרמרת התל אביבית המצויה על מצב שוק הדירות. אין ויכוח, לחפש דירה בעיר זה פשוט סיוט, והמצב רק מחמיר משנה לשנה. הפייסבוק אמנם מת, אבל עבור מי שמחפש דירה הוא חי ובועט, שכן רוב המודעות הרלוונטיות מתפרסמות בו. נכון, יש יד 2 (ויש גם את דורון) אבל כולנו בעצם מפנטזים על דירת החלומות שפשוט תנחת עלינו בוקר בהיר אחד בתיוג בפייסבוק.

בינתיים, הקבוצות הגדולות והמוכרות (דירות מפה לאוזן ואחיותיה) מוצפות במודעות גרועות, מתווכים ומפרסמים כאלה ואחרים – וכל דירה נורמלית שמתפרסמת חוטפת מבול תגובות שלא משאיר לכם סיכוי. כדי לעזור לכם להגיע לסוף המסע המתיש הזה, ריכזנו עבורכם את קבוצות הפייסבוק שבהן מתפרסמות הדירות השוות באמת. חשוב להבהיר, מטרתן של חלק מהקבוצות אינה פרסום דירות והמנהלים צריכים לאשר את המצטרפים החדשים, אך מעת לעת עולות מודעות שוות במיוחד שלא יוצאות לשוק הרחב.

לחברות דירות

קבוצה קטנה ואינטימית יחסית המונה כ-3,500 חברות ומוקדשת כולה לפרסום דירות שעוברות בין חברים. לא תמצאו כאן דירות שפורסמו בקבוצות הענק ובטח שלא מתווכים, אלא שיתופים של פוסטים שעלו בפידים האישיים של תל אביביים שעוזבים את דירתם ופורסמו גם בקבוצה. עבור מי שמחפש סאבלט ארוך מאנשים אמינים זוהי קבוצה טובה במיוחד. הצטרפות כרוכה באישור המנהלות.

לינק לקבוצה

יפותלאביביות

קבוצה גדולה יחסית המונה יותר מ-22 אלף חברות, אולם כמו שהיא גדולה כך היא סודית. מי שיחפש אותה בפייסבוק סתם כך לא יוכל למצוא, וכדי להצטרף צריך מישהי מבפנים. אמנם מדובר בקהילה  כללית שלא מיועדת לדיור בהכרח, אבל מעת לעת עולים גם פוסטים של דירות במצב מצויין והכי חשוב – ללא תיווך.

 

קהילת השוות של תל אביב

עוד קבוצה סלאש קהילה שאינה מתעסקת בפרסום דירות אך שווה להצטרף אליה. מלבד פוסטים על דירות איכותיות למדי שמתפנות, חברות הקבוצה תמיד שמחות לעזור גם למי שמחפשת דירה בעצמה, כך שפוסט החיפושים שלכן לא ייעלם במעמקי הפייסבוק ללא מענה.

לינק לקבוצה

 

דירות להשכרה והחלפה בין חברים בתל אביב

כבר הכרזנו כאן על כך ששנת 2019 היא שנת ההחלפות, ומי שמשוטט בקבוצות להשכרת דירות בוודאי נתקל בתופעה השנויה במחלוקת של דירה כנגד דירה. אם אתם לא נמנים בין מתנגדי התופעה ויש לכם דירה טובה ביד שאתם מעוניינים להציע אותה להחלפה כדי להשתדרג (או להפך) – זו הקבוצה שבה הכל קורה. היא מונה מעל ל-20 אלף חברים ומתפרסמות בה לרוב מודעות של אנשים פרטיים על החלפת דירות וגם מעט פוסטים של חיפושי שותפים.

לינק לקבוצה

 

דירות להשכרה בתל אביב – המאגר המלא

קבוצה ייעודית גדולה ומצויינת שבה מתפרסמות מודעות לדירות שלרוב אינן מתיווך. תחלופת הפוסטים בקבוצה גבוהה יחסית, ורוב הדירות שמתפרסמות בה איכותיות ובמצב טוב (יחסית לתל אביב, בכל זאת). אם אתם מחפשים שותפים יכול להיות שכאן פחות תמצאו את מבוקשכם שכן רוב הפוסטים בקבוצת "המאגר המלא" הם של דירות ריקות שמתאימות בעיקר לזוגות.

לינק לקבוצה

 

שירות חדרים

אנחנו לא נוטים להמליץ על משרדי תיווך, ומתנגדים לתופעה באופן כללי (בטח כשהתשלום חל על השוכרים) אבל למי שמחפש דירות ברמה קצת יותר גבוהה או סתם רוצה לפנטז זו קבוצה באמת מצויינת, אין מה לומר. כמות הפוסטים לא גבוהה, אבל הדירות שמתפרסמות בה דרך המשרד מנקרות עיניים וארנקים. לרוב תמצאו כאן דירות 3 חדרים ומעלה בלב העיר או בצפון הישן ובמצב חדש או משופץ לעילא.

לינק לקבוצה