קוויבי הושק בעולם ובישראל: אילו תכנים יחכו לכם שם?

עם שמות נוצצים כמו טיירה בנקס, ג'ניפר לופז וג'סטין ביבר, קוויבי ינסה לשנות את הרגלי הצריכה שלנו בשירות סטרימינג חדש שבו התכנים הם בני 7-10 דקות

"Chrissy's Court" בקוויבי
"Chrissy's Court" בקוויבי

סביר להניח שכבר שמעתם את המילה קוויבי, שירות סטרימינג חדש המיועד בלעדית לסלולרי שבו כל התכנים הם בני 7-10 דקות. היום (שני) הוא הושק רשמית בעולם ובישראל, ועכשיו אפשר להירשם ולהתרשם במשך שלושה חודשים חינם.

קוויבי זה ראשי התיבות של QUICK BITES, מיזם התוכן של ג'פרי קצנברג (מנכ"ל דרימוורקס לשעבר) ומג ויטמן (מנכ"לית Ebay ו-HP לשעבר). בניגוד לנטפליקס, הם מגיעים עם הצעה אטרקטיבית ליוצרים – עד 140 אחוז מימון, פלוס זכות ליוצרים לערוך אותו מחדש כחתיכה רציפה ולמכור אותו מחדש אחרי שנתיים.

אז מה יחכה לנו שם? טיירה בנקס עם סדרת דוקו על דימוי גוף חיובי, ג'סטין ביבר עם ריאליטי מוזיקלי בהובלתו, סטיבן שפילברג עם סדרת מתח\אימה מקורית, פרויקט זומבים של גיירמו דל טורו, אנתולוגיית אימה של סם ריימי, דרמה סקסית בכיכובה של נעמי ווטס, דוקו ריאליטי שבו ג'ניפר לופז נותנת מאה אלף דולר למישהו שעשה לה משהו טוב שנותן חצי מהכסף למישהו אחר, שבתורו ייתן למישהו אחר וכן הלאה, לנה ווייט עם דוקו-ריאליטי על תרבות הסניקרס, רימייק ל"אחר צהריים של פורענות", פריקוול לטלנובלה מצליחה של טלמונדו, סדרה של ליאור סושרד, כריסי טיגן חורצת גורלות בבית המשפט ועוד אטרקציות עם כוכבים בעיניים.

השירות יעלה חמישה דולרים לחודש עם פרסומות ושמונה דולרים ללא פרסומות.