קווין ספייסי יוצא מהארון לאחר שהואשם בתקיפה מינית

השחקן זוכה האוסקר התייחס לריאיון שהעניק אנתוני ראפ לבאזפיד שבו טען שכשהיה בן 14 ספייסי ניסה לנצל אותו מינית. בתגובה צייץ ספייסי: "אני חי כגבר הומוסקסואל"

קווין ספייסי (צילום: Getty Images)
קווין ספייסי (צילום: Getty Images)
30 באוקטובר 2017

השחקן ההוליוודי קווין ספייסי יוצא מהארון ומתנצל על תקיפה מינית שבה הואשם על ידי השחקן אנתוני ראפ. ראפ התראיין באתר Buzzfeed וטען שכשהיה בן 14, ב-1986, ספייסי הזמין אותו לביתו למסיבה, ובסיומה נשכב עליו כשהיו שניהם על מיטתו.

בריאיון סיפר ראפ שעד היום הוא "לא יכול להבין את כל האספקטים של הדבר הזה. זה מאוד מבלבל עבורי". בריאיון ציין ראפ שהגל האחרון של נשים שמספרות על הטרדות שספגו, בין היתר מידי המפיק הארווי ויינסטין, עודד אותו לעשות את הצעד הזה.

בתגובה לכך צייץ הבוקר (ב') ספייסי בחשבון הטוויטר שלו התנצלות אך טען שאינו זוכר את הארוע. "יש לי המון כבוד והערצה לאנתוני ראפ כשחקן", כתב. "אני בכנות לא זוכר את הארוע, זה היה לפני יותר מ-30 שנה. אבל אם אכן התנהגתי אז כמו שהוא מתאר, אני חייב לו התנצלות מעומק הלב על מה שהייתה התנהגות שיכורה ולא הולמת, וצר לי על הרגשות שהוא סחב עימו כל השנים.

"הסיפור הזה עודד אותי להתייחס לדברים נוספים בחיי", כתב ספייסי. "אני יודע שיש בחוץ סיפורים אודותי שהעובדה שאני כל כך חרד לפרטיותי מתדלקת אותם. כפי שהקרובים אלי יודעים, היו לי בחיי מערכות יחסים עם גברים ונשים. אהבתי גברים לאורך כל חיי, וכיום אני בוחר לחיות כגבר הומוסקסואל. אני רוצה להתמודד עם זה בכנות ובפתיחות וזה מתחיל בבחינת ההתנהגות שלי".