קולקציית המסלול של קסטרו הולכת על חבל גס

בקסטרו לא המציאו את הגלגל מחדש, אבל הציגו בגדים שאנחנו באמת רוצים ללבוש. מה ראינו על המסלול?

מתוך התצוגה של קסטרו. צילום: אבי ולדמן
מתוך התצוגה של קסטרו. צילום: אבי ולדמן
5 בפברואר 2015

לא היה שום דבר פורץ דרך בתצוגת האופנה של קסטרו, שנערכה בתחילת השבוע וחשפה את קולקציית המסלול לקיץ 2015. היא לא הייתה חתרנית, היא לא הייתה חדשנית, היא לא הצליחה להמציא מחדש את הגלגל או את החצאית. היא כן עשתה משהו מאוד פשוט – היא גרמה מדי כמה דקות ליושבות בשורות הראשונות לרצות לזנק על המסלול ולתלוש את הפריטים מהדוגמניות, רצון שכמובן סוכל על ידי מוסכמות חברתיות ואנשי אבטחה מאיימים.

זה לא עניין של מה בכך. לעומת רנואר, שהציגה מופע אימים צעקני ומזיע שבוע קודם לכן בקולקציית מסלול אומנם ניסיונית, אך מביכה בתוצריה, בקסטרו הלכו על בטוח, אבל יצרו בגדים שמישהו (שאיננו בלוגרית שנואשת לתשומת לב) אשכרה ירצה ללבוש.

היו שם לא מעט שיאים – פריטים משובצים באבנים וברקמות מהודרות בהשראת קעקועי חינה, גלביות נאות בשילוב קרושה, שמלות אוברסייז עם פוטנציאל חרישה גבוהה (במיוחד אלה מקבוצת הדנים), ובגד ים שלם ומושלם אחד בהדפס שנע בין קולור בלוק לטאי דאי, שהופיע גם על חולצה מכופתרת נהדרת ועל שמלת מקסי נדיבה בבד. גם אם היו בתצוגת הקולקציה מורדות מעוררי פיהוק, ניכר שהיא מהודקת ושהפריטים המרכיבים אותה יצאו מאותו ארון.

מתוך התצוגה של קסטרו. צילום: אבי ולדמן
מתוך התצוגה של קסטרו. צילום: אבי ולדמן

נקודות השפל האמיתיות היו דווקא בהכרעות הסטיילינג, שעליו חתומה לימור זוהר שביט. למשל הבחירה הצורמת להלביש את הדוגמן כהה העור היחיד בתצוגה בחליפת כותנה בהדפס אפריקאי (זה פשוט קל מדי), סנדלי הגלדיאטור הכעורים שצנחו משוקי הדוגמניות או החבל הגס שנכרך להן על המותן כחגורה ולחלקן הסתבך בין הרגליים. אל תנסו את זה בבית. בבקשה.

אגף הגברים הציג תמונה מעט אחרת. כאן הגישה פחות מהודרת ובוגרת, והפריטים צעירים ובועטים יותר, ומיועדים למתלבשים נועזים יחסית. הגבר החדש של קסטרו גילח את הזקן (יש!), ועכשיו הסטייל שלו נע בין אוליבר טוויסט לשאנטיפון עם קטע. בין דגמים שידברו לסטודנטים למזרחנות, על גבול תלבושת של מדקר סיני, כיכבו כאן שלל פריטים שהצליחו להתיך היטב מזרח, מערב וגיק שיק, ולהלך קסם גם על הקהל הנשי.

קסטרו, 80־1300 ש"ח, להשיג במהדורה מוגבלת בחנות האונליין ובסניף הדגל בדיזנגוף סנטר