קומבינציה חמישי (14.7)

לפתוח את הערב ביין וסלסולים, להמשיך במרטיני סלק, להתפרק עם Stanton Warriors שעשו את קואצ'לה ולנוח עם סמבוסק חם בבטן. סוף השבוע הגיע - זו ההצעה שלנו למסלול מושלם לערב

Stanton Warriors (צילום: יח"צ)
Stanton Warriors (צילום: יח"צ)
14 ביולי 2016

פתיחת דלתות, 20:00

מלגו ומלבר

את ערב חמישי נתחיל ליד התיאטרון הלאומי. מלגו מלבר, בר דגים ויין שהפך את עצמו לאחד הספוטים הכי נכונים לעונה, ייתן הערב את הבמה לבן רינג – שותף במקום ומוזיקאי בחסד. בתפריט לאוזן: סטים שלמים של דיסקו פרסי סטייל מחמט אסלאן, או כמו שבן אומר: "בחמישי אנחנו אוהבים מוזיקה קצת יותר בועטת". אין יותר טוב מסלסולים לצד יין משובח.
כתובת: שד' רוטשילד 142
למלגו ומלבר

חיזוק, 22:00

פיקוק

לא צריך לעייף את רגלינו הענוגות – נמשיך לפיקוק, שנמצא הכי קרוב לתחנה הקודמת. הבר האפלולי אהוב על השחקנים הישראליים ומהווה מפלט לשוחרי תרבות בסטייל, והערב הוא יארח על עמדתו את מעיין בזק (מנהלת המקום וחובבת מוזיקה אקלקטית) לסט מגוון וזורם. צפו לקוקטייל מוזיקלי והזמינו איתנו מרטיני סלק, אנחנו ממליצים עליו בחום.
כתובת: מרמורק 14
לפיקוק

עוד כתבות מרימות:
שלחנו את נועה בונה שיכורה לבר האוצר
מה קורה שדור ה-Y ודור ה-כמעט Z נפגשו בג'אספר?
ממשיך דרכו של קרטל תל אביב נחשף

אפטר, 1:00

Stanton Warriors בבוטלג

סיימו את הסלק, אנחנו דופקים ריצה לבוטלג. שיתוף פעולה בין הבוטלג לבין הפסאז' (חסר הבית, בינתיים), הוליד תקלוט של אשפי הבייס הבריטים – Stanton Warriors. הצמד שחרך במות בקואצ'לה, ברנינג מן ואולטרה ינחת בתל אביב כחלק מסיבוב ההופעות שלהם. מקווים ששתיתם יפה לפני.
לפרטים נוספים
מחיר: 40-50 ש"ח
כתובת: קינג ג'ורג' 48
לבוטלג

מאנצ', 3:00

הטאבון

לא ידעתם שהערב יסתיים כך. לא ידעתם שתרקדו כל כך חזק עד שתאבדו תחושה ברגליים ושחבר שלכם יקיא על נעליים של תיירת צרפתייה. לא יודעים כלום, אתם. מה כן תמיד ידעתם? שערב של בילויים משוגעים סופו במאנצ'. עלו את המדרגות של הבוטלג, חצו את הכביש לצד השני, והתחברו לתענוג האסור של הלילה – הטאבון בקינג ג'ורג'. אין כמו סמבוסק טוב ומנחם עם הווירדוז של קינג ג'ורג' לשעות הקטנות של הלילה.
כתובת: קינג ג'ורג' 53