קומבינציה חמישי (20.10)

להתחיל מוקפים בעשרות בירות, לשמוע סט אקלקטי במיוחד, לחזור לבוטלג ולסיים במאנצ' שגורם להרגשה טובה. קומבינציה חמישי מוגשת לפניכם

בר החלל. צילום: דנה כספ לביא
בר החלל. צילום: דנה כספ לביא
20 באוקטובר 2016

שעות הקומבינציה בגדר המלצה בלבד

פתיחת דלתות, 21:00

ביר בזאר

נתחיל את הערב בשוק הכרמל. ביר בזאר, פינת חמד בפאתי השוק, תציע לכם עשרות סוגי בירה ממבשלות ישראליות וחו"ליות ומנות המשמשות כסייד קיק לבירה. חשוב לרפד את הבטן לקראת ערב של אלכוהול וריקודים.
כתובת: רמב"ם 1

עוד כתבות מהנות: 
21 הברים הטובים בתל אביב
הצטלמנו בלוקיישנים השחוקים בעיר כדי שאתם לא תצטרכו
כשכתבת הלילה וכתבת האוכל פגשו את הברמן הטוב בישראל 

חיזוק, 23:00

Coobe בחלל

אתם לא צריכים להתאמץ – המשיכו לרחוב המקביל. הערב יתארח על העמדה הצבעונית בתבל המפיק המוזיקלי Coobe (מייקי חורש) שינעים את אוזניכם עם אינדי דאנס, ניו דיסקו, מוזיקת עולם וחומרים מקוריים. אין כמו מוזיקה אקלקטית ליד מוחיטו אננס.
כתובת: מל"ן 43

אפטר, 01:00

חמישי טוב בבוטלג

צאו מהשוק כמו ולד מהרחם אל הרחוב. הליין חמישי טוב, שהוכיח את עצמו כמוצלח, יארח ברחבה המרכזית את ויקי מאקריאניס ושון דורון לטכנו והאוס על שלל סוגיו. בלאונג' יחכה לכם יאיר זורט עם היפ הופ. איך אנחנו אוהבים ניגודיות.  
לפרטים נוספים
מחיר: 50 ש"ח
כתובת: קינג ג'ורג' 48

מאנצ', 3:00

קרמרי דה ל'אקלר

עלו את המדרגות של הבוטלג (תיזהרו לא ליפול ולשבור את היד, כבר שמענו סיפורים) ושאפו את האוויר הצח של צומת קינג ג'ורג'-דיזנגוף. אתם שומעים את זה? זאת הבטן החמודה שלכם שמקרקרת. מזל שרק צריך לעבור את הכביש. קרמרי דה ל'אקלר, גלידה בתוך מאפה צרפתי, הוא המאנצ' האידאלי שיגרום לכם להרגיש קצת יותר טוב עם החיים שלכם. לילה טוב ותזהרו מפשפשי מיטה.
כתובת: קינג ג'ורג' 53