קומבינציה חמישי (21.7)

להתחיל בפנינה דרומית, להמשיך לפתיחת חנות תקליטים אמריקאית, לרקוד עם כל החברים ולסיים במתכון לאושר צרוף. הצעת הגשה ליום חמישי

רוטשילד 12 (צילום: יח"צ)
רוטשילד 12 (צילום: יח"צ)
20 ביולי 2016

פתיחת דלתות, 21:00

דרינק ונשנוש ברוטשילד 12

את הסופ"ש נפתח בפנינה תל אביבית בדרום השדרה – רוטשילד 12. הזמינו איזה ג'ין וטוניק, נשנו טוסט או צ'יפס וחכו בסבלנות לדי.ג'יי אנה לן שתעלה לסט לייב ב-22:00. ככה פותחים סופ"ש.
לפרטים נוספים
כתובת: שד' רוטשילד 12

חיזוק, 23:00

Hello Bvrly – יריית הפתיחה

סיימו את שאריות המשקה עד שהקש יעשה צלילים מעצבנים והמשיכו למתחם בית רומנו (לא ביגי, הליכה קצרה). הערב תפתח חנות התקליטים החדשה במתחם, בוורלי, שתחיה ביחסי גומלין נהדרים עם בית רומנו והתדר. עפרי גופר ועמיחי מטיאס יגיעו לעשות לכם נעים באוזן בזמן שתתחדשו בתקליטים משובחים שהגיעו היישר מארה"ב.
לפרטים נוספים
כתובת: דרך יפו 9

אפטר,  1:00

ערב של חברים בברקספט

תבקשו מהחברים הסחים שיסחבו לכם את השקיות הביתה והמשיכו בידיים ריקות לברקפסט. הערב יתארחו על העמדה כל המי ומי של סצנת הטכנו וההאוס. יבואו לתת כיף: אוריה קלפטר, אמיר אגוזי, נרקיס טפלר, קווין אזולאי וסלומון.
לפרטים נוספים
מחיר: 30-50 ש"ח
כתובת: שד' רוטשילד 6

מאנצ', 3:00

AM:PM מגדל שלום – מתכון לאושר צרוף

אתם שבורים, אתם מסטולים, אתם מביכים, יאללה לאכול! עזבו אתכם מהמבורגר יקר או מנקנקייה העשויה מעיים של חתול – לנו יש את הפיתרון למאנצ' והוא פשוט לאללה.
כתובת: אחד העם 9

מצרכים:
בייגלה ענק בשקית
חמאת בוטנים

אופן ההכנה:
שבו בניחוחא על הספסל העומד ממול ה-AM:PM, חשבו על כך שכל בחירות חייכם הביאו אתכם לרגע הזה, פתחו את שקית הבייגלה ואת צנצנת חמאת הבוטנים, טבלו את הבייגלה בממרח – והתענגו על כל רגע. יור וולקאם.