קומבינציה חמישי (23.6)

אירוע אמנות אובדני ברביעיית פלורנטין, השקה של קותימאן ביפו, די.ג'ייז מרחבי העולם בבלוק ומאנצ' חמים לאור יום. חמישי מגיע, סוף השבוע נפתח - ככה מנצלים אותו

בלוק. צילום: גוני ריסקין
בלוק. צילום: גוני ריסקין
23 ביוני 2016

פתיחת דלתות, 20:00

"למה אני לא מתאבד" ברביעיית פלורנטין

את חמישי נפתח ברגשות נחיתות בדרום העיר: "למה אני לא מתאבד", אירוע אמנותי שיזכיר לכם את הימים האפלים של גיל 15 בסנטר, איגד את כל האמנות האובדנית למקום אחד – תערוכת איורים של 50 מאיירים (גילוי נאות: כתבת טיים אאוט דר מוספיר בין המציגים), השקה של ספר הביכורים הדיגיטלי "למה אני לא מתאבד" מאת מעין אבן, מופע פרפורמנס חושפני מאת ג'ייסון דנינו הולט וערב שירה התאבדותית. הכינו את פרק כף היד.
לפרטים נוספים
חינם מלבד כניסה למופע הפרפורמנס (41-50 ש"ח)
כתובת: דרך שלמה 43, בניין 3

חיזוק, 22:00

קותימאן אורקסטרה משיקים אלבום חדש במועדון התיאטרון

בזמן שבלעתם חפיסה של דקסמול לילה ואתם מחכים למוות המתוק, תזמנו לכם 10 דקות הליכה בגוגל מאפס. הערב ישיק קותימאן – האיש והיוטיוב – את אלבומו החדש. למי שלא מכיר – מדובר במפיק מוזיקלי שהתפרסם בזכות טראקים שיצר מערבוב של סרטוני יוטיוב מרחבי הרשת, וגרם לחצי עולם לחוות אורגזמה באוזניים. אפילו עשו עליו דוקו מגניב (פרינסס שואו. חפשו באקרנים). אורחת: קרולינה. גרובי.
לפרטים נוספים
מחיר: 95-115 ש"ח
כתובת: שד' ירושלים 10

אפטר, 1:00

Christian Löffler, Baikal, Oscar Mulero בבלוק

אחרי שהעברנו את הרצון להתאבד בעזרת מוזיקה מקפיצה – נמשיך ברוח המסיבה הפרועה. סוס מנצח לא מחליפים, ולכן בחמישי הנוכחי נשלח אתכם שוב לבלוק. הערב יתארחו על העמדות שלוש אושיות מוזיקליות נבחרות מרחבי הגלובוס: Christian Löffler ו-Baikal הגרמנים ואוסקר מולרו הספרדי. מהסצנה הישראלית יגיעו יוג, יוגו (הם לא אותו אדם, נשבעים), טל כהן ופרעה.
לפרטים נוספים
מחיר: 60-110 ש"ח
כתובת: דרך שלמה 157

מאנצ', 6:00

הבורקס הביתי של אבא

צאו מהבלוק, הסתנוורו מהשמש, שאלו את עצמכם איזו שנה זאת ותכניסו משהו חם לבטן. הבורקס הביתי של אבא, אשר מחזיק בסלוגן האלמותי – "הבורקס הביתי של אבא: הכי טעים הכי סבבה", הוא ארוחת הבוקר המזינה שאתם צריכים אחרי לילה שלם של טרפת – והוא נמצא במרחק הליכה סבירה מהמקום שזה עתה שבר לכם את הרגליים. ועכשיו למיטה חמודים.
כתובת: צ'לנוב 23

**השעות בקומבינציה הן בגדר המלצה בלבד