קומבינציה חמישי (9.6)

לרקוד בסלון, לרקוד בחצר של חבר, לרקוד עד השעות הקטנות של הלילה ולסיים במאנצ' שהוא תענוג אסור. קומבינציה על טהרת ההאוס לפניכם

ספוטניק (צילום: מאור גוזלן)
ספוטניק (צילום: מאור גוזלן)
9 ביוני 2016

פתיחת דלתות, 20:00

דרינק ו-Havay & Bidur בסלון אוארבך

את הערב תתחילו בסלון. ולא סתם סלון אלא ה-סלון. סלון אאורבך, חנות התקליטים שגם תגיש לכם בירה צוננת לצד קהל מגניב במיוחד, היא אחד המקומות הנכונים לפתוח בהם את הערב. אם זה לא מספיק, בשעה 21:00 יעלו הצמד Havay & Bidur (הלוא הם עמרי רוזן ובר הסנס) שינגנו לכם האוס מסמר שיער.
כתובת: אוארבך 3

חיזוק, 22:00

ערן בן צור בהוסטל 51

נמשיך עם ההאוס. בין הריסות יהודה הלוי שוכן לו הוסטל 51 – שילוב בין חצר של חבר עם אמא מילפית לבר שכונתי. הערב יעלה על עמדה בהוסטל ערן בן צור לסט שכולו האוס. הכינו את נעלי הריקוד.
כתובת: יהודה הלוי 51

אפטר, 1:00

ארז סיקלאיי בספוטניק

איזה כיף שהכל קרוב אחד לשני בתל אביב. אספו את עצמכם נבלות יפות שלנו והמשיכו לספוטניק. הדי.ג'יי/שותף (הוא קודם היה די.ג'יי, בדקנו) ארז סיקלאיי מגיע למגרש הפרטי שלו לסט האוס-טכנו שירקיד אתכם עד השעות הקטנות של הלילה.
לפרטים נוספים
כתובת: אלנבי 122

מאנצ', 3:00

קוקיז

רקדתם, נהנתם, לא נכניס משהו לבטן? ובכן, יגידו מה שיגידו על קוקיז. יגידו שזה קינוח לילדות בנות 12, יגידו שזה מעדן מלכים לסאחים, אבל אתם יודעים משהו? אנחנו לא מוכתבים על ידי החברה – אנחנו מכתיבים. קוקיז זה טעים ואת הלילה תסיימו בין שתי עוגיות. בתיאבון מתוקים.
כתובת: אלנבי 114

*השעות בקומבינציה בגדר המלצה