קומבינציה שבת (9.4)

לבכות מצחוק, לפגוש את הבחור החדש באלנבי, לשתות אצל התאום הלא זהה של הפוסטר ולתת קצת אהבה להמבורגר. מי אמר שבשבת הולכים לישון מוקדם?

נילוס בר (צילום: שלומי יוסף)
נילוס בר (צילום: שלומי יוסף)
2 באפריל 2016

[tmwdfpad]פתיחת דלתות,  20:00

״צל של אמת״ – שאלות ותשובות עם יוצר הסדרה ארי פינס ברוקוקו

את שבת נפתח בתעלומת הרצח שמסעירה את המדינה. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שראיתם את "צל של האמת" (אם לא, רוצו מיד למסך הקרוב) ומזמינים אתכם לשאול את היוצר ארי פינס את כל השאלות שעלו לכם במהלך הצפייה. האירוע אמנם יתחיל בתשע, אך מומלץ להגיע לפני לשמור מקומות מאחר ומס' המקומות מוגבל. 
כתובת: אלנבי 99

חיזוק,  22:00

הנילוס

אחרי שענו לכם על כל השאלות, אתם נותנים הליכת כוח לנילוס: ה-New Guy המבטיח של רחוב אלנבי מבית היוצר של אלין לב-הר (קפה שלג) ומורן אלון (ג'וז ולוז). עם עיצוב וינטג'י בתוך מבנה בן מאה שנים ופלייליסט מדויק, הנילוס מסתמן כגורם משפיע בהחזרתו של רחוב אלנבי לתודעה.
כתובת: אלנבי 33

אפטר,  00:00

מוזנר
אם אנחנו כבר בעניין של אחים מוצלחים אז תנו דילוג למוזנר, התאום הלא זהה של הפוסטר. הבר הקרוי על שם המלצרית המיתולוגית של הפוסטר אור מוזנר, הוא אחד המקומות האהובים עלינו לאפטר. שילוב מצוין של אפלוליות במידה הנכונה, העובדה שהמקום מאוכלס בכל שעה נתונה ופלייליסט בעל ריינג' רחב, הופכים את המוזנר למקום המושלם ל(כמעט) סיום ערב.

כתובת: אחד העם 51

מאנצ',  2:00


מקדונלס

שרפתם את הקלוריות של החמין של אמא בהליכות ועכשיו תרוויחו אותן מחדש. לפעמים הטוב ביותר נמצא מתחת לאף שלנו. נראה כי סניף מקדולנס בשדרות רוטשילד היה תמיד חלק טרוויאלי מחיינו, ואולי הגיע הזמן לתת לו קצת יחס ואהבה. זה המתכון לקארמה טובה. ולסיום ערב מנצח.
כתובת: שדרות רוטישלד 33

אם אינכם רואים את מפת הקומבינציה לחצו כאן