קומבינציה שבת (23.4)

לרקוד מהצהריים, לחגוג יומולדת, לשבור גיטרה, לשתות בנוף עירוני-פוסט-אפוקליפטי ולסיים בעל האש. קומבינצית שבת לפניכם – לא לבעלי לב חלש

אלפאבית. צילום: בן קירשנבאום
אלפאבית. צילום: בן קירשנבאום
21 באפריל 2016

פתיחת דלתות,  14:00
NOONI – אירוע צהריים עד הבוקר שלמחרת באלפאבית

את היום שלאחר הסדר תפתחו בבלגן. נוני, קונספט חדש מבית היוצר של האלפאבית בשיתוף פאג ופאקוטק, מאגד את הסצנה ליום שלם של מוזיקה מצוינת עד השעות הקטנות של הלילה.  את האירוע תפתח עידית פרנקל ואחריה יגיע ליינאפ יותר מרגש מחציית ים סוף. בניימדרופינג: שנטי סלסט הבריטית במשבצת האורחת מחו"ל, יוגו, פרטוק ועוד המון כשרונות מקומיים.
מחיר: 60 ש"ח במוקדמות
כתובת: אחד העם 54

הרמה , 18:00

יום הולדת שנה להוסטל 51

להיות שיכורים בצהריים זה מחייב, לכן חייבים להמשיך. חצו בזהירות את רוטשילד ליום ההולדת של הוסטל 51 – בר שמוכיח שאפשר לשרוד ליד הרכבת הקלה. מה תכננו לכם בהוסטל? הופעות של אלישע בנאי וקין והבל 90210, מוזיקה אלקטרונית-אפריקאית בניצוחו של טאמבו וסט היפ-הופ מרטיט מידיו של ניר אלבז. מזל טוב.
כתובת: יהודה הלוי 51

חיזוק,  21:00

מקנרו

אחרי שפיזרתם ברכות לכל עבר, פזרו את השיער והרימו אגרופים באוויר. המקנרו, בר הרוקנ'רול החדש שנפתח ביהודה הלוי, מציע לכם אווירה קלילה ולא מתיימרת, פלייליסט שעושה חשק לשבור גיטרה ואוכל באווירת שוק עם נגיעות אמריקאיות.
כתובת: יהודה הלוי 85

אפטר,  1:00

בית אריאלה
מרחק הליכה קצר מהמקנרו, שוכן בית אריאלה בהחלט לא הספריה המרכזית של תל אביב אלא בר אפלולי, שמצליח להשתלב בצורה נינוחה בנוף העירוני-פוסט-אפוקליפטי של האזור. חלונות גבוהים, עיצוב מגניב ופלייליסט משתנה הופכים את הבית של ותיקת חיי הלילה התל אביביים אריאלה לנדה למקום שיעשה לכם חשק לדרינק לילי.
כתובת: הרכבת 2

מאנצ',  3:00

טאבון פואגו
עברתם יום ארוך ומגיע לכם פרס. דלגו בין הריסות רחוב הרכבת ותגיעו לטאבון פואגו – המקום שיציע לכם בשרים על האש גם לפנות בוקר. שווארמה לפני הזריחה זה השיט, תודו לנו אחר כך.
כתובת: אלנבי 119

אם אינכם רואים את מפת הקומבינציה לחצו כאן