קומבינציה שבת (4.6)

חגיגות ללייבל שאתם לא מכירים, דרינק בסגנון שנות החמישים, ביטים ג'יימקנים ומאנצ' בזוי במיוחד. קומבינציה שבת על הראש שלכם

הוסטל אברהם (צילום: בן קימלר)
הוסטל אברהם (צילום: בן קימלר)
31 במאי 2016

*שעות הקומבינציה הן בגדר המלצה

פתיחת דלתות,  16:00

חגיגת שמונה שנים ללייבל Raw Tapes בהוסטל אברהם

את סיומו של הסופ"ש המהמם שעבר עליכם נתחיל בחגיגות. Raw Tapes, הלייבל שרק החברים ההיפסטרים שלכם מכירים, חוגג שמונה שנים להיווסדו במסיבה אלקטורנית-ג'אזית-היפהופית בהוסטל אברהם (שמסתמן כאחד המקומות הנכונים לקיץ הקרוב). מה בתכנון? 12 שעות של מוזיקה. בין המופיעים: Buttring Trio, PLAYDEAD ,Mesh, GALO מיכאל כהן והרשימה ארוכה.
מחיר: 50-80 ש"ח
כתובת: לבונטין 21
לפרטים נוספים

חיזוק  20:00

דרינק ועל הדרך הופעה במונשיין

חגגתם יפה ועכשיו אתם צריכים לאגור כוחות להמשך הערב. הליכה קצרה מהוסטל אברהם תוביל אתכם למונשיין, בר קוקטיילים נחבא אל הכלים בסגנון שנות החמישים. כל יום שבת ב-21:00 מתקיים במונשיין פסטיבל וודסטוק, הכולל קאברים חיים של שירים מהסיקסטיז והסבנטיז. גרובי בייבי.
כתובת: לילנבלום 43

הרמה,  23:00

My Lord  בבית רומנו

שתיתם כמה קוקטיילים ולא בא לכם הביתה? לכו לבית רומנו. הערב יתארח על העמדה אפופת אדי הצ'יפס הצמד My Lord שיגרום לכם לתנועות אגן בלתי רצוניות עם מבחר תקליטים מרשים שכולל ביטים אפריקאים, אייטיז ג'יימקני ועוד מלא שיט מגניב. יא מאן!
כתובת: דרך יפו 9
לפרטים נוספים

מאנצ'  1:00

טוסט אלישע

תמסרו לאייל שני סליחה מאיתנו, אבל הערב לא תאכלו קרם פרש. ערב בזוי צריך להיגמר בצורה בזויה ואין בזוי מטוסט אלישע. מוסד מאנצ'ים צדדי אך מוכר שיספק לכם גם טוסט טעים וגם חוויה מטרידה בניצוחו של אלישע. תודו לנו מחר.
כתובת: דרך יפו 13